بورس و بازارمجله خبری

نوسان دلار تاثیری بر قیمت نهضت مسکن ندارد

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، خلیل محبت‌خواه درباره تاثیر احتمالی افزایش قیمت ارز بر نرخ مصالح و هزینه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن اظهار کرد: با توجه به اینکه قرارداد پروژه‌های در حال ساخت نهضت ملی مسکن در استان تهران منعقد شده، افزایش احتمالی هزینه‌ها شامل این قراردادها نمی‌شود و فعلا نرخ‌ها تغییری نکرده است.

وی افزود: در حال حاضر با قراردادهای قبلی کار می‌کنیم و پروژه‌ها فعال است. فقط باید متمم وام تا سقف ۴۵۰ میلیون تومان پرداخت شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره افزایش حدود ۴۰۰ درصدی قیمت یونولیت نیز گفت: ما سفت‌کاری و مرحله نصب یونولیت را در بعضی پروژه‌ها تمام کرده‌ایم و به نازک کاری رسیده‌ایم.

به گفته محبت خواه، متقاضیانی که آورده ۴۰ میلیون تومانی را تکمیل کرده‌اند پروژه های آنها شروع شده و در بعضی از شهرهای استان تهران هم در حال آغاز است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا