اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

امکان ثب‌نام در ایوانکی استان تهران همچنان وجود دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: امکان ثبت نام در شهر ایوانکی در تهران وجود دارد اما درباره ثبت نام در سایر شهرهای کشور اطلاعی ندارم.

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه بخش بزرگی از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران در حال اجرا است گفت: طبق آمارها پیشرفت این پروژه ها بسیار خوب بوده و همین امر باعث شده متقاضیان بتوانند انگیزه کافی برای واریز آورده خود را داشته باشند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران ادامه داد: سرعت اجرا پروژه ها در نهضت ملی مسکن شهرهای مختلف استان تهران بسیار خوب بوده و پیشرفت فیزیکی در شهرهایی از جمله رباط کریم‌، شهریار، اسلام شهر، دماوند به پیشرفت‌های بالای ۲۰ تا ۳۰ درصد رسیده است.

محبت خواه تاکید کرد: همکاری سازندگان و پیمانکاران هم در اجرای این طرح ها بسیار خوب بوده و امیدوار هستیم هرچه سریعتر مردم با تکمیل آورده های خود، شاهد پیشرفت بیشتر این پروژه ها باشیم.

محبت خواه تصریح کرد: روند انصراف از پروژه ها در استان تهران کم بوده و واریز آورده به موقع خود زمینه ساز تسریع در روند اجرا می شود.

او یادآور شد: ثبت نام در شهر ایوانکی استان تهران در سایت نهضت ملی مسکن امکان پذیر است و تا زمانی که ظرفیت وجود داشته باشد می توان در این شهر متقاضیان ثبت نام کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا