اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

ایمن‌‌سازی ساختمان‌های متراکم‌ در‌ منطقه‌ یک‌ تهران‌ در‌ دستور‌ کار‌ است

شهردار منطقه یک تهران با تاکید بر اینکه ایمن سازی ساختمانهای متراکم یکی از اولویتهای مدیریت شهری است در عین حال از مقابله جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز در این منطقه خبر داد.

سیدمهدی صباغ در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین، اظهار کرد: هم اکنون حدود هشت ساختمان پر خطر در این منطقه وجود دارد که تلاش داریم تا پایان امسال ۲ تا سه ساختمان پرخطر را با ایمن‌سازی از لیست خارج کنیم.

وی تاکید کرد: ایمن سازی ساختمان‌های پرتراکم یکی دیگر از اولویت‌های مدیریت شهری است که در این خصوص اقدامات ویژه در حال انجام است.

صباغ همچنین در خصوص صدور مجوزهای ساخت در این منطقه اذعان داشت: پروانه های ساختمانی در منطقه یک متفاوت است، چرا که پروژه های ساختمانی ابعاد بزرگتری دارند.

شهردار منطقه یک همچنین در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه یک گفت: عمده ساخت و سازهای غیرمجاز در ارتفاعات گلابدره و امامزاده قاسم (ع) است که در ۱۴ ماه اخیر، ۲ ساختمان پنج تا هفت طبقه که آرای ماده ۱۰۰ را در دوره گذشته کسب کرده بود، تخریب شد.

وی افزود: در دوره مدیریت شهری جدید اجازه ندادیم حتی یک سانتی‌متر دست اندازی شود و به سودجویان اجازه دخل و تصرف ندادیم و در این خصوص هماهنگی لازم میان نیروهای دادستانی، فراجا و شهرداری وجود دارد

شهردار منطقه یک تهران ادامه داد: رویه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه شمالی تهران همچنان ادامه دارد و محکم در این مسیر گام برداشته و مقابل متخلفان ایستادگی می‌کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا