بلاگمعماری، دکوراسیون داخلی و نورپردازی

ایده هایی برای کابینت آشپزخانه

قفسه بندی داخل کابینت آشپزخانه به شیوه ای کاربردی

آشپزخانه های مدرن چیزی بیشتر از یک فضای ساده برای پخت و پز هستند. این مکان نقش زیادی در زیبایی خانه داشته و به همین خاطر باید با روش هایی مانند قفسه بندی داخل کابینت آشپزخانه، فضا را برای بنمایش گذاشتن عناصر زیبا و منحصر بفرد آماده کرد. آشپزخانه های امروزی در حال تبدیل شدن به فضایی هوشمند، کاربردی و شیک هستند بطوریکه تمام اعضای خانواده برای مدت های طولانی در آن جمع می شوند.

قفسه بندی کابینت آشپزخانه

قفسه بندی کابینت آشپزخانه به همان میزان که در مورد زیبایی ظاهری دکوراسیون است برای کارایی و دلباز نشان دادن فضا نیز بسیار موثر عمل خواهد کرد. قفسه بندی فضای داخل و خارج کابینت ها در تمامی آشپزخانه ها کاربرد خواهد داشت، از آشپزخانه های مدرن مینیمال گرفته تا آشپزخانه های سنتی و قدیمی به راحتی می توانند از این تکینک استفاده کنند. گاهی برخی طرح و مدل ها را می توان فقط در فضایی خاص ایجاد کرد اما استفاده از قفسه بندی داخل کابینت آشپزخانه تقریباً نیاز به هیچگونه زمینه سازی خاص ندارد و می توان با تغییراتی بسیار جزئی به این فرم دلخواه و زیبا در آشپزخانه ها دست یافت. به راحتی می توان به کمک قفسه بندی کردن آشپزخانه ها، این مکان را نه فقط مکانی مختص آشپزی، بلکه به محلی دلباز و دلچسب برای همه تبدیل نمود.

بسیاری از طراحان داخلی به آنهایی که قصد قفسه بندی فضای داخل کابینت آشپزخانه خود را دارند توصیه می کنند از کابینت های با درب شیشه ایی یا ترکیب چوب و شیشه استفاده کنند تا لوازم قرار گرفته در قفسه که به صورت مرتب چیده شده اند در نمای ظاهری آشپزخانه خود را نشان دهند. برای دلباز نشان دادن فضای آشپزخانه می توانید در کنار کابینت ها، از قفسه و شلف های باز نیز استفاده کنید.

 

هدف قفسه بندی کابینت ها

وقتی در مورد قفسه بندی کابینت ها صحبت می کنیم، هدف اولمان افزایش فضای ذخیره سازی و کارآمدی بیشتری آشپزخانه است. قفسه ها همیشه بهترین راه حل برای افزایش فضای قابل استفاده در آشپزخانه هستند. علاوه بر خود کابینت ها، کوچکترین فضاهای قرار گرفته در آشپزخانه را نیز می توانید به محلی برای ذخیره سازی تبدیل کنید، کنج آشپزخانه یا فضای بین کابینت، مکانی عالی برای نصب کردن شلف و قفسه های آماده و باز هستند. خوبی قفسه های باز این است که علاوه بر فضای داخل کابینت ها، در هر جای دیگری نیز قابل نصب هستند. همچنین در زمان انتخاب این گونه قفسه ها می توانید یا قفسه ها و شلف هایی که در تطابق کامل با رنگ و طرح کابینت هایتان هستند را انتخاب کنید تا آنها نیز مانند جزئی به هم چسبیده و یکدست با کابینت به نظر برسند و یا اینکه می توانید طرحی متضاد همراه با رنگی کاملاً متضاد با کابینت های زیبای خود را انتخاب کنید تا پس از نصب یا قرار گرفتن در کنار آنها، دقیقاً جزئی کاملاً جدا و منفک به نظر رسیده و زیبایی خود را چند برابر نشان دهند. به این صورت می توان با شیوه های مختلف آشپزخانه را به شدت زیبا و جذاب کرد.

ایده‌های کاربردی برای کابینت آشپزخانه:

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا