بلاگپروژه های شاخص

معماری هتل محل مذاکرات هسته ای

در این روزهای پر التهاب که اخبار مذاکرات هسته ای در شهر وین اتریش به سر تا سر دنیا مخابره می شود، مذاکره کنندگان هسته ای در کدام هتل اقامت دارند؟ هتل کوبورگ (coburg) در وین پایتخت اتریش در حال حاضر میزبان مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان و ۵+۱ است.

مذاکرات هسته ای در شهر وین اتریش

به همین بهانه تصمیم گرفتیم تا گشتی در هتل تاریخی کوبورگ بزنیم و معماری زیبای این قصر تاریخی را برسی کنیم:

زمین این هتل از سال ۱۸۱۶ متعلق به خاندان اشرافی کوبورگ است. و در سال ۱۸۴۵ کار ساخت آن به عنوان قصری با شکوه با اتاق های متعدد و باغ های مخفی آغاز شد. ساخت قصر ابتدا به معمار کارل اسچلپس سپرده شد و بعد از مرگ وی ساخت بنا توسط آدولف کرومپی ادامه یافت. این قصر زیبا و باشکوه برای سال ها محل زندگی نسل های مختلف خانواده اشرافی و شاهزادگان کوبورگ بود و به تدریج مستهلک شد و رو به خرابی گذاشت.

هتل کوبورگ

در سال ۱۹۹۷ کار بازسازی و تغییر کاربری قصر آغاز شد و هتل کوبورگ در سال ۲۰۰۳ بعد از ۳ سال بازسازی، تعمیرات و تغییر دکوراسیون مجدد درخشندگی سابق خود را بازیافت.

 

سوئیت های هتل کوبورگ

سوئیت های هتل کوبورگ واقعا بزرگ و لوکس هستند. بزرگترین سوئیت های هتل از ۱۲۸ تا ۱۶۵ متر مربع مساحت دارند. ۳ تا از بزرگترین سوئیت های هتل دکور شده با وسایل آنتیک و دارای اتاق مجلل، جکوزی و سونا و منظره باغ مخفی و یک تراس بزرگ آفتاب گیر رو به باغ مخفی هستند.

سالن های پذیرایی مجلل هتل کوبورگ

هتل کوبورگ دارای ۸ سالن پذیرایی مجلل با کاربردهای متفاوت با دکوراسیون با شکوه و مجلل شامل آینه، سالن زرد، سالن خانوادگی، سالن آبی، سالن marir Antoninette و johann strauss concert hall است.

سالن های پذیرایی مجلل هتل کوبورگ

سالن خانوادگی عکس های خانوادگی شاهزادگان خانواده کوبورگ بر دیوارهای آن نقش بسته است و همانطور که از نامشان مشخص است طراحی هر یک از سالن های پذیرایی و مهمانی مجلل این هتل منحصر به فرد و به سبک معماری کلاسیک وین است.

رستوران های هتل کوبورگ

رستوران های هتل یکی از بهترین جاها برای چشیدن طعم فرهنگ کشور اتریش است. دکوراسیون هر دو رستوران هتل متفاوت ازدیگر فضاها و به سبک معاصر و آرام بخش طراحی شده و هم در فضای داخلی و فضای باز صندلی چیده شده است.

باغ اسرارآمیز مخفی در پشت هتل کوبورگ و در قلب وین این باغ کوچک اما زیبا در پشت دیوارهای هتل کوبورگ در قلب وین مخفی شده و در خاطرات گذشته های دور وین را در قلب خود دارد. خانواده کوبورگ از این باغ معمولا برای برگزاری جشن های خانوادگی استفاده می کردند.جادوی این باغ را می توانید در درختان سر به فلک کشیده با سایه های خنک، گل های زیبای مگولینا، اب و فواره ها، کافه کوچک گوشه باغ و مجسمه های زیبای تاریخی پیدا کنید.

هتل کوبورگ

استخر، سونا و ماساژ در هتل کوبورگ

برای آرامش و تمدد اعصاب در هر سفر ماساژ بهترین راه حل است. هتل کوبورگ نیز خدمات ماساژ، استخر وسونا را در فضایی آرام و معاصر در دسترس شما قرار می دهد.

زیرزمین تاریخی هتل کوبورگ

زیرزمین هتل کوبورگ مساحت ۴۵۰ متر مربع در زیر شهر وین خاص ترین و جذاب ترین قسمت هتل است. در قرن ۱۶ میلادی دالان های زیرزمینی قصر کوبورگ به عنوان تغییر کاربری قصر به هتل دیوار دالان های آجری سند پلاست شده و کف تالارها با سنگ های آهکی روشن پوشیده شدند.

این زیرزمین دالان های مختلفی دارد که طولانی ترین آنها ۴۵ متر طول و مساحت آنها به ۲۷۰ متر مربع می رسد. سقف های بلند تمام دالان ها به شکل تاق و به زیبایی طراحی شده و با یک نورپردازی نقطه ای فوقالعاده در کف تالارها، فضا یادآور قرن ۱۶ و دالان های تاریک روشن شده با شمع و آتشدان است.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا