بلاگمعماری، دکوراسیون داخلی و نورپردازی

دکوراسیون محبوب و سرگرم کننده برای اتاق بازی

طراحی و شکل دادن خانه برای فرزندان می تواند برای شما یک کار دلهره آور به نظر برسد. در ابتدا، مهم نیست که فرزند شما چند ساله است، فرزندان شما می توانند بدون نگرانی در کنار هم بنشینند، بپرند یا با دوستان خود مشغول بازی باشند. ظاهر ایده آل دیگر برای اتاق بازی، استفاده از رنگ های مختلف و شاد است، نه تنها سرگرم کننده و شاد به نظر می رسد، بلکه راهی فوق العاده برای الهام بخشیدن به خلاقیت در فرزند شما است.

در نهایت، وقتی از اتاق بازی کودک خود صحبت می کنید، از اینکه به خواسته ها و رویاپردازی تان فکر کنید اصلا نترسید و ایده های خود را با طراحان در میان بگذارید. افزودن دژها، دیوارهای صخره ای یا قطارها، کودک شما را ساعت ها سرگرم می کند تا هرگز احساس کسالت نکند.

آماده اید تا نگاهی به بهترین و الهام بخش ترین اتاق های بازی بیندازیم؟ چند مورد از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین دکوراسیون اتاق بازی را ببینیم.

Decor-12
1- طرح ها و بالشتک ها

سادگی را نباید نادیده گرفت. افزودن نقشه برای یادگیری کودک، چند عکس برای رنگ آمیزی، و یک کوسن طرح دار برای مطالعه و استراحت، اتاق بازی ایده آلی است.

Decor-13
2- فرش و اسباب بازی

برای تمیز نگه داشتن فضا، سطل یا سبدی برای قرار دادن اسباب بازی کودک در اتاق در نظر بگیرید. این کار به او می آموزد که مسئولیت پذیر باشد و وقتی بازی را تمام می کند، نظافت را فراموش نکند! قراردادن فرش رنگی و زیبا در اتاق کودک، از هرگونه آسیب جلوگیری می کند و باعث آرامش خاطر شما از سلامت کودک می شود.

Decor-14
3- زمین بازی هیجان انگیز و جنگلی

پیش فعال شوید و لذت ببرید! این زمین بازی دارای کوسن و مبلمان فراوان برای پریدن است و برای فرزندان شما بسیار مناسب است تا انرژی خود را در خانه تخلیه کنند.

Decor-154- خانه درختی

اگر نمی توانید خانه درختی در خارج از خانه داشته باشید، چرا در داخل خانه آن را ایجاد نمی کنید؟ ایمن تر است، زیرا به زمین نزدیکتر است و کفپوش نرم دارد و از خطرات احتمالی جلوگیری می کند. افزودن رنگی مانند بنفش نیز به فضا بسیار جلوه و زیبایی می بخشد.

Decor-16
5- بالشی

با این گوشه ها در اتاق کودک، اجازه می دهید فرزندانتان در آن پنهان شوند و مطالعه یا بازی کنند بدون آنکه نگران باشید.

Decor-17
6- استخر توپ

اتاق بازی که انتخاب بی چون و چرای کودکان است، استخر توپ است! یک طراح داخلی می تواند در طراحی صحیح به شما کمک کند تا ایمنی فرزندان شما تضمین شود و از آن مطمئن شوید. واقعا، این دکور چقدر سرگرم کننده است.

Decor-18
7- ورزشگاه کودکان

اگر فرزند شما دوست دارد بالا برود و بپرد، چرا به او ورزشگاه کوهنوردی هدیه ندهید؟ شما می توانید یک دیوار سنگی یا یک خانه درختی داخلی بسازید تا آزادانه به فعالیت و ورزش بپردازد و سلامتی را برای او به ارمغان بیاورید.

Decor-19
8- اتاق تلویزیون

اتاق تلویزیون فضایی مناسب برای سرگرمی خود و فرزند شما است. چند کوسن یا مبل راحتی برای استراحت همراه داشته باشید و در کنار فرزندان به مشاهده فیلم های محبوب و آموزشی بپردازید.

Decor-20
9- کتابخانه، میز تحریر و فرش طرح دار

این فرش زیبا با جاده های طراحی شده بر روی آن، به عنوان یک اسباب بازی عمل می کند تا کودک شما احساس کند واقعا رانندگی می کند. به علاوه، با قفسه کتاب، میز تحریر و صندوق اسباب بازی، آنها در طول روز کارهای زیادی خواهند داشت و بسیار اصولی سرگرم خواهند شد.

Decor-2110- فرش پازل

یک فرش پازلی، واقعاً وسیله سرگرم کننده ای است که می توانید به اتاق بازی اضافه شود. آن را جدا کنید، کنار هم قرار دهید، از آن برای ساختن یک دژ استفاده کنید. گزینه ها برای نبوغ و سرگرمی بی پایان هستند.

Decor-22
11- گیتار و نمایشگر

اتاق های بازی فقط برای کودکان کوچک نیست، کودکان بزرگتر نیز می توانند از آنها لذت ببرند! برای نمایش اسباب بازی یا جایزه های فرزند خود، قفسه بندی به اتاق اضافه کنید. ساز مورد علاقه او را بیاورید و یک بالشتک برای استراحت بگذارید. بی نظیر است.

Decor-23

12- دیوارهای متشکل از سنگ و تخته سیاه

وای! این اتاق بهترین مکان برای بازی است. با یک دیوار سنگی، برای بالا رفتن و تخته سیاه برای طراحی است. بنابراین کودک شما همیشه می تواند فعال و خلاق باشد.

Decor-24
13- مدل ماشین

دختران و پسران عاشق اتومبیل هستند. مطمئن باشید اگرطرح و مدلی از ماشین را در اتاق خود داشته باشند بی نهایت لذت خواهند برد و شما می توانید آن را به مکانی سرگرم کننده برای بازی کودکان تان با دوستان تبدیل کنید.

Decor-25
14- پر از اسباب بازی و قاب عکس

آیا می خواهید اتاق بازی را به سلیقه خود شخصی سازی و طراحی کنید؟ آوردن همه اسباب بازی های مورد علاقه فرزندتان و برخی عکس ها به اتاق بازی می تواند به جدا کردن زمان بازی از زمان خواب کمک کند، تا اتاق خواب آنها مکان آرام تر و مخصوص خواب باشد.

Decor-26
15- نقاشی بر روی دیوار

آیا می خواهید از آشفتگی زیاد اتاق جلوگیری کنید؟ به جای استفاده از کاغذ دیواری، چرا جاده ها را روی دیوارها نقاشی نکنید؟ کودک شما سرگرم خواهد شد و این یک روش فوق العاده زیبا برای تزئین دیوارها است.

Decor-27
16- دیوارهای رنگارنگ و زیبا

افزودن رنگ به دیوارها باعث می شود اتاق بازی بسیار سرگرم کننده تر، شاداب تر و بازیگوش تر به نظر برسد. این مثلث ها جذاب هستند. به علاوه، چند کوسن طرح دار واقعاً این اتاق را یک درجه بالا می برد. از افزودن چند الگو نترسید. یک اتاق بازی باید کمی خلاق و ماجراجویانه به نظر برسد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا