اجتماعی

کمبود فضای سبز در منطقه ۱۴ /تغییر رویکرد شهرداری تهران از نهاد خدماتی به اجتماعی

به گزارش ساختمان آنلاین: وی با بیان اینکه امروزه در تمام دنیا مسئولان ملی و شهری به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و‌سمن‌ها استفاده می‌کنند افزود: در شهرداری تهران هم با توجه به مطالعات تطبیقی و نظارتی که از سوی شورای شهر صورت گرفته تعامل خوبی با سازمانهای مردم نهاد شده است.

نجفی تغییر رویکرد شهرداری تهران از خدماتی به اجتماعی را نمونه تحولات شهرداری در این دوره از مدیریت شهری دانست و ادامه داد: کارآفرینی اجتماعی فارغ از اشتغالزایی از مواردی حائز اهمیتی است که موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

رئیس کمیته سلامت به کمبود فضای سبز در این منطقه اشاره کرد و گفت: فضای سبز در این منطقه به ازای هر فرد ۳مترمربع برآورد شده که باتوجه به اهمیت فضای سبز پارکها و بوستان‌ها در شادابی شهر و شهروندان ضرورت دارد شهردار منطقه به این موضوع رسیدگی کند.

این عضو شورای شهر همچنین خاطر نشان کرد: ایجاد ‌‌و راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی جهت عرضه محصولات و تولیدات بانوان کارآفرین یکی دیگر از مواردی است که در شورای شهر پیگیری کردیم لذا در این منطقه نیز باید نسبت به ایجاد بسترهای لازم در این امر توجه ویژه شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا