بنای برتراخبار ساختمان آنلاین

پنل 4 : بنای برتر، سیستم های نوین تاسیسات | نمایشگاه تاسیسات 1402

اظهار نگرانی مدرس حوزه مکانیک از ملاحظات اقتصادی در صنعت ساختمان‌سازی| میانگین هزینه‌کرد تاسیسات در هر مترمکعب حدود ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان است

به‌ گزارش استودیو‌ نمایشگاه تاسیسات، پیمان ابراهیمی “در پنل بنای برتر و سیستم های نوین تاسیسات”، با اشاره به تحول سیستم‌های فاضلاب در کشور اظهار داشت: به لحاظ تاریخی سیستم فاضلاب در کشور فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته است تا امروز به سیستم پوش‌فیت توسط پلی‌ران رسیده ایم.

وی سپس با اشاره به چالش‌های روند تحول سیستم‌های فاضلاب گفت: خاصیت مقاومت و محافظه‌کاری موجود به ویژه در سیستم‌های ساختمانی مشکلات بسیاری را در ابتدای کار ایجاد می‌کرد که جلب اعتماد مخاطبان در حوزه فنی را بسیار سخت  می‌کرد، اما با پوست‌اندازی جامعه، خوشبختانه پوش‌فیت جایگاه خود را پیدا کرد.

این مدرس حوزه مکانیک و تاسیسات در ادامه با اشاره به چالش‌ها در زمینه طراحی و اجرای سیستم های فاصلاب تصریح کرد: صنعت ساختمان‌سازی متاسفانه وضعیت خوبی در کشور ندارد و همچنان در بیشتر مواقع به دلیل ملاحظات اقتصادی بیشتر از روش سنتی استفاده می‌شود و صرفا تنها کسانی به دنبال کار باکیفیت هستند که خواهان خدمات جدید هستند.

ابراهیمی ادامه داد: بیشتر سازندگان خواهان کیفیت برتر، تلاش دارند مجریان خود را از همان شرکت‌های تولیدکننده انتخاب کنند که البته تعداد اندکی از آنها وجود دارند.

وی بیان کرد: خوشبختانه کشور ما به لحاظ دانش و طرح‌های فنی در حوزه تاسیسات جایگاه خوبی دارد و نمونه آن پلی‌ران است که به لحاظ مواد اولیه جایگاه خوبی دارد که سرمایه‌گذاران و سازندگان در این زمینه نقش مهمی در زمینه آگاهی بخشی برعهده دارند.

این مدرس حوزه مکانیک و تاسیسات در ادامه با اشاره به هزینه‌کرد سازندگان در بخش تاسیسات فاضلاب بیان کرد: بواسطه عدم آگاهی مردم و فقدان مطالبه‌گری بیشتر آن ها، برخلاف کشورهای غربی متاسفانه صنعت ساختمان در کشور چندان جایگاهی ندارد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با توجه به برآورد هزینه‌ها در مهر ۱۴۰۲، به طور میانگین هزینه‌کرد تاسیساتی در هر مترمکعب حدود ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان است که از میانگین جهانی بسیار پایین‌تر است، بنابراین سبب می‌شود که بحث تاسیسات و فاضلاب چون در معرض دید قرار نمی‌گیرد چندان به آن توجه نمی شود که امید است صنعت ساختمان به عنوان صنعت شناخته شده در کشور جایگاه مطلوب پیدا کند.

سرپرست بازاریابی پلی‌ران: سیستم جامع آموزش مجریان توسط پلی‌ران طرح‌ریزی می‌شود.

استاجی همچنین افزود: کار ما تنها بازاریابی و فروش محصول نیست، هیچ شرکتی صرفا بحث فروش را سرلوحه کار خود ندارد، بنابراین یکی از اقدامات مهم پلی ران آموزش مجریان است که حتی در زمان کرونا هم پیگیری شد و با راه اندازی آموزش آنلاین توانستیم این موضوع را پیگیری کنیم و در حال حاضر نیز در راه.اندازی سیستم جامع آموزش مجریان در حال طرح‌ریزی است‌.

 

به‌ گزارش استودیو‌ نمایشگاه تاسیسات، پیام استاجی “در پنل بنای برتر و سیستم‌های نوین تاسیسات” اظهار داشت: متقاعد کردن مشتری و آگاهی بخش به جامعه مخاطب در رابطه با سیستم فاضلاب مهم‌ترین ‌چالش پیش‌رو در پلی‌ران بود، باور به اینکه یک حلقه در آب‌بندی تاسیسات ساختمانی تا چه اندازه می‌تواند فرآیند اجرای فاضلاب را آسان کند.

وی ادامه داد: در نهایت مقاومت مردم در پذیرش سیستم های جدید شکسته شد و استفاده از پوش. فیت‌ها مورد  استقبال بسیار قرار گرفت.

سرپرست بازاریابی پلی‌ران بیان کرد: خوشبختانه امروز پلی‌ران توانست سختی‌ها را پشت سر گذاشته  و این‌ محصول در بازار جای خود را پیدا کرد.

مدیر مهندسی پلی‌ران: صادرات محصولات پلی‌ران به ۱۵ کشور دنیا/ استقبال کارفرمایان خارجی نشان از کیفیت برتر محصولات دارد

به گزارش استودیو نمایشگاه تاسیسات؛ محمد قاسمی مدیر مهندسی پلی‌ران در پنل “بنای برتر و سیستم‌های نوین تاسیسات ” اظهار داشت: در زمینه تولید اتصالات پلمیری به خصوص تاسیسات پوش‌فیت هم‌تراز بروزترین شرکت‌های دنیا هستیم و بروزترین تجهیزات را داریم و حتی بهتر از محصولات مشابه خارجی فعالیت می کنیم.

وی تاکید کرد: بروز بودن در جایگاه ملی و بین‌المللی اهمیت دارد و فعالیت های برون‌مرزی و استقبال کارفرمایان خارجی نشان از کیفیت برتر این محصول دارد و در حال حاضر این محصولات به ۱۵ کشور دنیا صادر می‌شود‌.

مدیر مهندسی پلی‌ران در مورد ارتباط با جامدسان خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع فعالیت، سیستم پوش‌فیت با چشم انداز برنامه‌ریزی شده، تولید شد تا علاوه بر تولید، خدمات هم ارائه دهیم و در این راستا آموزش، معرفی و نظارت بر اجرا توسط مجموعه به صورت کامل و رایگان به تمام کارفرمایان ارائه می‌شود.

قاسمی سپس گفت: از زمانی که محصول خریداری می‌شود تا مرحله بهره برداری از محصول در کنار، کارفرمایان هستیم و بررسی مواد اولیه، بررسی و اصلاح نقشه‌ها و اعزام ناظران ارشد پلی‌ران انجام می‌شود تا خیال خودمان از اجرای دقیق سیستم و خیال کارفرمایان راحت باشد و در آینده نیاز به هزینه‌های نگه‌داری نباشد.

5/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا