اجتماعی

شهرداری در خصوص نماسازی جاذبه‌های گردشگری شهر تهران اقدام کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرا رسیدن بهار، از شهرداری خواست تا اقدامات لازم برای نماسازی جاذبه های گردشگری تهران در ایام نوروز انجام دهد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری، نایب رئیس شورا ضمن ابراز تأسف به مناسبت جان باختن مشاور وزیر ورزش در حادثه سقوط بالگرد و نیز آتش نشان حریق خیابان بهار، اظهار داشت: در این اعیاد فرخنده و پر سرور متاسفانه دو حادثه ناگوار کام همه ما را تلخ کرد، یکی از دست دادن یکی از جهادگران کشور که به تعبیر مردم علمدار جهادگران در عرصه جهادی کشور بود، با اینکه وی در وزارتخانه مقام برجسته ای داشت اما همچنان در روستاهای محروم و مستضعف خود شخصا به میدان می رفت و دست به کار می شد.
سروری افزود: این سرمشقی برای همه ما باشد زمانی که پشت این میزها می نشینیم اگر با مردم به ویژه با محرومان ارتباط داشته باشیم، تصمیماتمان بسیار متفاوت خواهد بود با زمانی که صرفا از راه دور با مردم ارتباط برقرار می کردیم.
وی ادامه داد: تا پایان ختم مراسم در حادثه خیابان بهار حضور داشته و با دوستان در حال مذاکره بودیم، به واقع شاهد زحمات بسیار عزیزان ایثارگر آتش نشان بودیم و تفاهم و هم افزایی بسیار خوبی میان تمام دستگاه های شهرداری در رابطه با مدیریت صحنه وجود داشت که از آنها تشکر می کنیم که متاسفانه این حادثه منجر به شهادت یکی از آتش نشانان شد، در خواست می شود جلسه ویژه ای برگزار شود تا به فرایند روان تری در خصوص موضوع پلمپ و رفع آن دست یابیم که دادستانی می تواند در این باره دستورالعمل مشخصی ارائه دهد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم و اساسی که با آن مواجه هستیم مبادله نامه و توافقنامه های میان شهرداری و سازمان ها و شرکت هاست که روند کارهای عمرانی شهرداری را به تعویق می اندازد لذا از شهرداری درخواست می شود طی برگزاری جلساتی بتوانیم تا پایان فروردین تفاهمنامه ها با دستگاه ها را به نتیجه برسانیم تا اقدامات لازم انجام شود.
نایب رئیس شورا در ادامه با اشاره به اقدامات شهرداری در قاب ایران، گفت: توقع داریم امسال نیز شهرداری اقدامات مشابه را انجام داده و تمام جاذبه های گردشگری شهر تهران را نماسازی کند تا مردمی که وارد تهران می شوند با جاذبه های تهران بیشتر آشنا شوند.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا