اجتماعی

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه و مهندس غلام رضا صالحی در پی شهادت سردار سید رضی موسوی

بسم‌الله الرحمن الرحیم

« لیقتل فی سبیل الله الذین یشرون الحیوة الدنیا بالاخرة و من یقتل فی سبیل‌الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما »

خبر شهادت برادر مجاهد و رزمنده خستگی‌ناپذیر، سرباز مکتب ولایت و همرزم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی رحمت‏الله علیه، سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به دمشق موجب تأثر و تأسف عمیق گردید.
بی‏شک پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید والامقام از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدّس تا دفاع از حرمین شریفین آل‌الله و امنیت پایدار ایران اسلامی، جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و همرزمان و همسنگران شهیدش نبود و ملّت بزرگ ایران و شیعیان جهان خود را وامدار از جان گذشتگی‏ها و رشادت‏های این سرباز دلیر اسلام می‏دانند و در امتداد راه این شهید بزرگوار، پاسدار مزرهای اسلام و ایران خواهند بود.
ضمن محکومیت اقدام ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی، شهادت این سردار والامقام را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، مردم ولایتمدار ایران اسلامی، نهاد مقدّس سپاه پاسداران انقلاب اسلامل، همرزمان و خانواده معظم آن مجاهد شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه حق تعالی مسئلت می‏نمائیم.

حسین روحانی نژاد
نماینده ولی‏ فقیه
در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

غلامرضا صالحی
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا