اجتماعی

استفاده از مازاد درآمدهای مولدسازی برای پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی

نایب رئیس شورا ضمن تشکر از ایده مولدسازی از سوی دولت، پیشنهاد داد از مازاد درآمدهای حاصل از مولدسازی برای پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی در شهر تهران استفاده شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری نایب رئیس شورا با اشاره به موضوع جدید مولدسازی در کشور اظهار داشت: مولد سازی در دولت با مولد سازی در شهرداری کاملا متفاوت است، اینکه دولت در حال مولدسازی است، قابل ستایش است؛ در واقع دولت قصد دارد از این امکان خود برای ظرفیت سازی استفاده کند، از سوی دیگر بدهی‌هایی هم شهرداری دارد که املاک شهر بوده و متعلق به دولت هستند، لذا پیشنهاد می‌شود مازاد درآمد این مولد سازی وارد ظرفیت شهر شده و نیز بدهی‌های دولت به شهرداری تسویه شود و هم شهرداری بتواند خدمات موثرتری را انجام دهد یعنی دولت این مولد سازی را با این رویکرد انجام دهد که موارد مصرف آن در پروژه‌های عمرانی هزینه شود.
سروری در ادامه با بیان اینکه 2020 محله محروم در کشور وجود دارد که 184 مورد از آن‌ها در تهران است، گفت: در بررسی‌هایی که انجام شده با توجه به وظایفی که دولت در تامین سرانه‌ها در کمک به شهرداری‌ها بر عهده دارد 2/4 همت پول نیاز داریم تا به سرانه‌های استاندارد در تهران برسیم.
نایب رئیس شورای شهر تهران افزود: رئیس نوسازی شهرداری طی پیشنهادی اعلام کرد که شهرداری حاضر است زمینه‌هایی را که از سوی دولت در حال حاضر در تهران وجود دارد، مولد سازی کرده و از مازاد این مولدسازی سرانه‌هایی که به دولت مربوط می‌شود مانند جابجایی تیرهای برق یا موارد بهداشتی و یا موضوعات مختلفی که در بخش سرانه‌ها داریم، استفاده کند که با تایید و موافقت معاون اول رئیس جمهور مواجه شد.
سروری تاکید کرد: اگر پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود، این مهم می‌تواند با کمک شورا محقق شود و حتما اتفاق بسیار مبارکی در شهر تهران خواهد افتاد و زمینه‌های مناسبی برای تامین سرانه‌ها به ویژه در مناطق محروم ایجاد خواهد شد.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا