اجتماعی

تحقق پروژه‌های شهری با مشارکت شهروندان

با حکم شهردار تهران آئین تکریم و معارفه سرپرست شهرداری منطقه 19 با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی امور مناطق حسین اخگرپور به عنوان سرپرست شهرداری منطقه 19 و تورج فرهادی شهردار پیشین منطقه و مدیران کل این معاونت و جمعی از مدیران شهری و فعالین محلات برگزار شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در آئین تکریم و معارفه شهردار منطقه 19 بر ضرورت ارائه یک برنامه تحولی و ترسیم چشم انداز این منطقه در جهت خدمت رسانی به شهروندان تأکید کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در سطوح مختلف شهرداری تهران برای ارائه متنوع خدمات و تسریع خدمت رسانی به شهروندان با بهره گیری از تخصص و تجربیات افراد صورت خواهد گرفت از زحمات شهردار پیشین این منطقه تقدیر و تشکر بعمل آورد.

شعبانی در ادامه با بیان اینکه استفاده از نیرو های جوان و بهره گیری از تخصص و انگیزه بالای ایشان ما را با یک توان مضاعف برای ارائه خدمت بهتر یاری می رساند و هیچ نکته ای به جز رضایت مردم برای ما قابل قبول نیست.

معاون شهردار تهران در ادامه با بیان اینکه بودجه شهرداری منطقه 19 برای سال آینده با یک افزایش 3 برابری روبروست تأکید کرد این افزایش 3 برابری ما را با یک کار مضاعف برای مردم این منطقه روبرو خواهد کرد که باعث یک تغییر و تحول بزرگ در این منطقه خواهد شد.

حسین اخگرپور سرپرست منطقه 19 نیز ضمن قدردانی از زحمات شهردار پیشین این منطقه و توفیق حضور و بهره گیری از تجربیات دکتر فرهادی افزود: با یک برنامه ریزی ویژه و اثر بخش قادر خواهیم بود بر طبق منویات رهبر انقلاب و شهردار محترم تهران و با بهره گیری از سند چهارم توسعه شهر بویژه 4 رویکرد اصلی این برنامه قطار پیشرفت و موفقیت را در منطقه 19 با یک شتاب مضاعف به حرکت درآوریم.

در ادامه تورج فرهادی شهردار پیشین منطقه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این منطقه در حوزه های مختلف، تجربه خدمت رسانی به مردم شریف و بزرگ منطقه 19 را از توفیقات مدت حضور خود در این منطقه خواند و از همه ی همکاران این منطقه که در دفاع شجاعانه از موارد هنجارشکن بویژه در دفاع از مواردی که حریم منطقه و مدیریت شهری را خدشه دار می کرد تشکر بعمل آورد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا