اجتماعی

افتتاح 100 پروژه عمرانی تا پایان سال جاری

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه آسفالت ریزی ۳۰۰ هزار تنی برای ۱۲ بزرگراه تهران تا تیر ماه سال آینده اجرایی می شود در عین حال تاکید کرد: تا پایان سال ۱۰۰ پروژه را به افتتاح می رسانیم که ۴۴ مورد آنها انجام شده است و عدد این پروژه‌ها ۵ هزار میلیارد تومان است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ساختمان آنلاین، عباس شعبانی در مراسم افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح شهید آوینی در رویداد امید و افتخار با اشاره به اینکه در تهران حدود ۷۰۰ کیلومتر راه اضافه وجود دارد، گفت: در گام نخست و در سال ۱۴۰۰ تقریبا ۶ پروژه در دستور کار قرار گرفت و این پروژه ها در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۱۸ مورد رسید.

وی ادامه داد: این پروژه ۲۵ کیلومتر از راه مردم را کوتاه می‌کند و در کاهش مصرف سوخت نیز تاثیر بسزایی دارد.

شعبانی با اشاره به افتتاح بزرگراه شهید بروجردی، گفت: بزرگراه‌ شهید بروجردی که ۹۰ درصد آن تکمیل شده است و قول داده بودیم که امسال بزرگراه شهید بروجردی را افتتاح کنیم اما معارض های آن مانع اتمام پروژه شدند و سعی می‌کنیم در بهار سال آینده پروژه را پیش ببریم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به آسفالت اتوبان‌های تهران، اظهار کرد: امسال به دلیل بارش های برف ۳۰ درصد تخریب بیشتر آسفالت داشتیم اما تا پایان تیر ماه سال آینده برای ۱۲ بزرگراه تهران حجم ۳۰۰ هزار تنی آسفالت انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: بنا داریم تا پایان سال ۱۰۰ پروژه را به افتتاح برسانیم که ۴۴ مورد آنها انجام شده است و عدد این پروژه‌ها ۵ هزار میلیارد تومان است.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا