اجتماعی

تکمیل و بهره‌برداری بخشی از فاز غربی پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) تا آغاز محرم

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بهره برداری از میدانگاه محدوده امامزاده حسن(ع) در پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) تا شروع ماه محرم خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی در بخش غربی باغ راه حضرت فاطمه (س)، توضیح داد: پروژه باغ راه حضرت فاطمه یکی از بزرگترین پروژه های بازآفرینی است که پس از انتقال خط آهن تهران- تبریز در سال 1392 با رویکرد کاهش شکاف اجتماعی، افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی، رونق گردشگری شهری و افزایش تاثیرات مثبت فرهنگی در مناطق 17 و 18 اجرایی شد و فاز نخست آن در مرداد ماه 1400 به بهره برداری رسید.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ضمن تأکید بر ادامه فعالیت به صورت دو شیفت و افزایش نیروی انسانی برای اتمام فاز دیگر این پروژه، دستور داد نسبت به تخصیص منابع مالی جهت خرید مصالح اقدام گردد.

هدایت با بیان این که میدانگاه محدوده امامزاده حسن (ع) در بخش غربی پروژه واقع شده، خاطرنشان کرد: این محدوده یکی از نقاط پراهمیت در پروژه باغ راه است که احداث فضاهای بازی کودکان، فضاهای تجاری و خدماتی در آن لحاظ شده و در قالب پل مسیر دوچرخه و پیاده با اتصال به منطقه 18 از روی بزرگراه آیت ا… سعیدی عبور می کند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا