اجتماعی

اقامه نماز عید سعید فطر در مساجد شاخص و برپایی ايستگاه جشن شادی در بوستان های منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: به مناسبت عید سعید فطر علاوه بر اقامه نماز جماعت عید در مساجد شاخص نواحی پنجگانه ایستگاه جشن شادي در بوستان های منطقه برپا می شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومي منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن تبريك عيد سعيد فطر افزود: به شكرانه فرارسيدن اين عيد مبارک برنامه ها شاد و مفرح فرهنگي هنري در راستای ایجاد روحيه نشاط وشادابي و سرور معنوي در بین شهروندان تدارک دیده شده است.

ضمن اینکه در شب عید سعید فطر نورافشاني،فضاسازي محيطي و آذين بندي و چراغاني معابر منتهی به مساجد انجام می شود.
به گفته این مسئول نماز عيد فطر در مساجد جامع حضرت وليعصر (عج) ،حضرت رسول اکرم (ص) در ناحيه یک، چهارده معصوم (ع) در ناحيه دو،سيدالشهداء (ع) ناحيه سه، امامزاده علي اكبر (ع) در ناحيه چهار و خيابان كلهر در ناحیه پنج اقامه خواهد شد.
فرهادی با اشاره به برپایی ايستگاه جشن شادي در بوستان های منطقه بیان کرد: برنامه هاي شاد و متنوع ، گروه سرود، تواشيح و گروه هاي نمايش عروسكي كودك و نوجوان ، بازيها و مسابقات ، مولودي خواني در بوستان های شريعتي، شهيد كاظمي، امام خميني (ره) اجراي و ايستگاه صلواتي برپا خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا