اجتماعی

احمد صادقی؛ ضرورت تسریع در تعیین تکلیف نحوه مدیریت مکان‌های ورزشی در مناطق

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهروندان در مناطق مختلف شهرداری تهران هنوز از نحوه مدیریت مکان های ورزشی که در اختیار سازمان ورزش است و به مناطق واگذار نمی کند گلایه دارند. لابی گری سازمان ورزش اجازه نمی دهد طرح واگذاری مجموعه های ورزشی به مناطق در صحن مطرح شود. لذا باید نحوه مدیریت مکان های ورزشی در مناطق به ضرورت تعیین تکلیف شود.

به گزارش ساختمان آنلاین، احمد صادقی در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورا گفت: تذکر امروز من معطوف به مدیریت مکان‌های ورزشی در مناطق شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: ما در بازدید های مختلفی که از مناطق شهرداری تهران در قالب طرح رصد داریم مشاهده می کنیم که همچنان شهروندان از نحوه مدیریت مکان های ورزشی گلایه دارند.

صادقی افزود: خیلی از این مکان ها که باید در اختیار منطقه باشد و شهرداری منطقه با توجه به اقتضائات محلی و مشارکت مدیران محله این مکان های ورزشی را مدیریت کند، در اختیار سازمان ورزش است لذا در همین راستا یکسالی می شود در صحن شورا طرحی امضا کردیم که نحوه مدیریت این مکان ها تعیین تکلیف شود اما نمی دانم چرا این طرح هنوز در صحن شورا نیامده و چرا در دستور کار قرار نمی گیرد .

وی افزود: اینکه در صحن شورا نظرات دوستان جمع آوری شود اما با گذشت یکسال هنوز طرح به صحن نیامده علامت سوال بزرگی است! سازمان ورزش چقدر لابی گری اش بالاست که هنوز این طرح در دستور کار شورا نیامده، این گلایه مندی هنوز پابرجاست.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا