اجتماعی

نگاه ویژه مدیریت شهری به مسئولیت‌های اجتماعی و کارآفرینی بانوان پایتخت

به گزارش ساختمان آنلاین:  سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با حضور در منطقه ۱۵ ضمن ملاقات‌ها با شهروندان این منطقه  به همراه شهردار منطقه با بانوان فعال، نخبه و کارآفرین دیدار کرد.
وی در این نشست صمیمانه که به همراه فاطمه قاسم‌پور‌ نماینده مجلس شورای اسلامی‌ جهت احصاء مشکلات و چالش‌های بانوان منطقه ۱۵ برگزار شد، گفت: مسائل اجتماعی مهمترین دغدغه ما در این دوره شورای شهر است و نگاه ویژه ای به مسئولیتهای اجتماعی داریم که کارآفرینی نیز از مهمترین این مسائل است.
اختصاص فضای عرضه تولیدات بانوان کار آفرین در شهروند و میادین تره بار 
وی با تاکید‌ بر رابطه مستقیم  بین اشتغال و کاهش آسیبهای اجتماعی افزود: در شورای شهر پیگیر اختصاص غرفه هایی برای فروش محصولات تولیدی بانوان کارآفرین در میادین  میوه و تره بار و فروشگاههای شهروند هستیم تا محصولاتی که توسط بانوان تولید می‌شود محلی برای عرضه وجود داشته باشد.
عضو هئیت رئیسه شورای شهر در ادامه بر موضوعات مناسب سازی فضاهای شهری برای افراد دارای معلولیت جسمی، پی گیری واگذاری مجموعه های ورزشی به مناطق، بهره گیری از ظرفیتهای مردمی و سازمانهای مردم نهاد در برنامه ریزی ها تاکید کرد و یادآور شد: در این دوره از مدیریت شهری سعی ما بر توجه و حمایت ویژه از مناطق جنوبی و همچنین کاهش فاصله طبقاتی بین مناطق شمالی و جنوب است.
نجفی در پایان از شهردار منطقه خواست هیئت‌هایی اندیشه ورز متشکل از بانوان نخبه و فعال  و متناسب با جمعیت منطقه تشکیل شود تا در تصمیم‌گیری‌ها از آن بهره ببریم.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا