اجتماعی

لزوم آسیب‌شناسی فرآیندهای مربوط به سالمندان در حوزه مدیریت شهری

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نشست هم‌اندایشی بررسی ابعاد ایجاد مرکز توانمند سازی سالمندان در 5 پهنه‌ی شهری در تهران با حضور زهرا شمس‌احسان‌ عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

شمس‌احسان در این نشست با تاکید بر ارائه‌ی خدمات متناسب به این گروه جمعیتی، آسیب‌شناسی فرایندهای کنونی مربوط به سالمندان در حوزه مدیریت شهری را الزامی دانسته و  خواستار شناسایی و رفع کمبودها شد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر جلب مشارکت سالمندان در مدیریت این مراکز و استفاده بهینه و ارزش مدار از حداکثر توان آنان با ملاحظات اخلاقی و حرفه‌ای تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، این نشست هم‌اندیشی با حضور صاحب مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران و دو نفر از اعضای جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، برگزار شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا