اجتماعی

مدیریت بحران در پایتخت به بهترین شکل رخ داد

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصدو بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت سایت‌های برف روبی شهرداری تهران در مناطق شمالی پایتخت در زمان بارش برف در تهران اظهار کرد: به نمایندگی از شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه و همزمان با بارش برف در پایتخت به همراه آقای پیرهادی در مناطق شمالی پایتخت به منظور نظارت از سایت‌های برف‌روبی شهرداری تهران حضور پیدا کردیم.

به گزارش ساختمان آنلاین، وی افزود: ساعت‌ها شن ریزی معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی در مناطق یک؛ سه و چهار ادامه داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: برف روبی در سطح‌های مختلف رخ داد که ابتدا فعالیت های برف روبی از داخل منطقه اتفاق افتاده بود و عملیات انجام می‌شد و همچنین سطح بعدی فعالیت ستادی بود که از مناطق دیگر به عنوان معین استفاده شده بود تا تجهیزات و سایر خدمات به مناطق دیگر بدون مشکل ارسال می‌شد.

وی ادامه داد: در همان بازدید شاهد بودیک که در منطقه یک سایت برف‌روبی در اتوبان ارتش اضافه شد تا خدمات بهتر ارائه شود.

نادعلی در خاتمه گفت: خوشبختانه شاهد بودیم مدیریت بحران به خوبی رخ داد و شهرداری تهران غافلگیر نشد و امیدواریم این آمادگی در سایر سطح‌ها رخ دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا