اجتماعی

دیدار و تجلیل ماندگارِ مدیران شهری منطقه 17 از 2500 معلم

با تدابیر شهردار منطقه 17، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ به همراه مدیران این معاونت و شهرداران نواحی برای اولین بار و در اقدامی ماندگار به دیدار بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ معلم از ۱۰۵ مدرسه سطح منطقه رفتند و از آنها تقدیر و تجلیل کردند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید آیت الله مرتضی مطهری و پاسداشت مقام معلم، ۱۲ اردیبهشت ماه در تقویم ایران زمین این خاک کهن که مهدعرفا، علما، دانشمندان، حکیمان، شعرا و بزرگان نام آوری است که نامشان نه تنها در این مرز و بوم، بلکه در سراسر گیتی به یادگار مانده و شهره عام و خاص هستند، به نام معلم نام گذاری شده است.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) این پیر فرزانه به زیباترین و خوش نام ترین معنی، معلمی را به شغل انبیاء معنا کرده است؛ این یک حقیقت قرآنی است، چرا که از خصوصات پیامبران، تعلیم است و خداوند در آیاتی از کلام الله مجید می فرماید “و یُعَلِّمَهُمُ الکِتابَ وَ الحِکمَه”

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه برای اولین بار در سطح منطقه و طی اقدامی کم نظیر که مورد رضایت جامعه فرهنگیان منطقه قرار گرفت، از معلمان و کادر اداری مدارس منطقه تقدیر و تجلیل کرد.

با تدابیر و دستور رضاشنگی شهردار منطقه 17، روز گذشته و همزمان با روز معلم، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه17 به همراه مدیران و کارکنان این معاونت، شهرداران نواحی و مدیر و کارشناسان حوزه روابط عمومی در گروه های مختلف به دیدار معلمان و کادر آموزشی ۱۰۵ مدرسه دخترانه و پسرانه سطح منطقه و ۳ مدرسه کودکان کار، رفتند و از این انسان سازان نسل آینده تقدیر و تجلیل کردند.

علی محمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه که از پیش گامان این اقدام بود، در این خصوص گفت: این کار برای اولین بار در سطح منطقه انجام شده است، از آنجا که معلمان قشر زحمت کش و اندیشمند و انسان ساز این جامعه هستند، بر خود واجب دانستیم به نمایندگی از دکتر شنگی شهردار محترم منطقه17 در روزی که متعلق به نام و یاد معلمان عزیز است، از این جامعه زحمتکش تقدیر و تجلیل کنیم.

مدیران شهری و شهرداران نواحی در این اقدام هماهنگ با کیک و گل به دیدار تک تک معلم ها و کادر آموزشی ۱۰۵ مدرسه دولتی سطح منطقه رفتند و با گپ و گفتی کوتاه از تلاش های خستگی ناپذیر بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ خط شکن تعلیم و تربیت تجلیل کردند، همچنین لوح سپاسی مزین به امضاء شهردار محترم منطقه تقدیم این عزیزان شد که مورد استقبال کادر آموزشی مدارس قرار گرفت و از این اقدام مدیریت شهری منطقه ابراز خوشحالی و رضایت کردند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا