اجتماعی

 تخفیف ویژه بیش از ۱۰ هزار قلم کالا تا سقف ۵۰ درصد در فروشگاه‌های شهروند

فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند همزمان با فرارسیدن نوروز و آغاز ماه مبارک رمضان، با هدف تامین کالا و مایحتاج شهروندان در این ایام، بیش از ۱۰ هزار بارکد کالایی را با تخفیف‌‌های ویژه تا سقف ۵۰ درصد عرضه می‌کند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، با توجه به همزمانی ایام پایانی سال با آغاز ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای اقلام مورد نیاز این ایام، فروشگاه‌های شهروند با عرضه بیش از ۱۰ هزار بارکد کالای اساسی و پرمصرف با تخفیفات ویژه تا سقف ۵۰ درصد از روز سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه تا ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ پذیرای شهروندان است.

فروش ویژه نوروزی و ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ شهروند با تخفیف گروه‌های کالایی همچون خواروبار، پروتئینی، لبنیات، شوینده، انواع لوازم برقی و غیربرقی، پوشاک و… در تمام شعب فروشگاهی شهروند برگزار‌ می‌شود و این در حالی است که فروش ویژه کالای اساسی و تنظیم بازاری در قالب طرح از «فجر تا فطر» نیز در فروشگاههای شهروند در حال برگزاری است و تا کنون با استقبال خوب مشتریان روبرو شده است.

گفتنی است، همزمان با آغاز فروش ویژه نوروزی و ماه مبارک رمضان در شهروند و با توجه به سابقه استقبال مشتریان از فروش‌‌های ویژه مناسبتی، علاوه بر فعالیت شبانه روزی و ۲۴ ساعته فروشگاه شهروند بیهقی، ساعات كار فروشگاه‌های شهروند افزایش می یابد تا شهروندان با آرامش خاطر بیشتری مایحتاج مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا