اجتماعی

اجرای عملیات پیاده‌روسازی خیابان امامی محرم

سرپرست شهرداری منطقه 17، گفت: در راستای بهبود عبور و مرور شهروندان و بهبود وضعیت پیاده راه های معابر سطح منطقه، عملیات پیاده روسازی خیابان امامی محرم در حال اجرا است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی سرپرست شهردای منطقه، گفت: یکی از اولویت ها و دغدغه های مدیریت شهری سهولت تردد شهروندان در سطح معابر شهری است؛ در همین راستا و با هدف استاندارسازی معابر، بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان، عملیات پیاده‌روسازی خیابان امامی محرم در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت.

سیفی افزود: این عملیات عمرانی در مساحتی حدودا 2 هزار و 500 متر مربع انجام می شود که تاکنون هزار و 200 متر مربع از آن اجرا شده است.

سرپرست شهرداری منطقه اظهار داشت: این معبر در محدوده راه آهن تهران_ تبریز است و با هماهنگی اداره کل راه آهن شهر تهران و با مشارکت و همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه، با هدف ساماندهی دیواره حریم راه آهن و رفع نقاط بی دفاع شهری در این محدوده، در حال بهسازی و اجرا است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا