اجتماعی

آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح کلان در منطقه ۴

شهردار منطقه چهار از آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح کلان در این منطقه خبر داد و گفت: توسعه شرقی خط چهار مترو با تاکیدات شهردار تهران اجرایی و عملیاتی خواهد شد و با اجرای این طرح تعداد ایستگاه های مترو در منطقه چهار ۲ برابر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ساختمان آنلاین در این مراسم که با حضور سجاد محمد علی نژاد مدیر کل حوزه شهردار تهران و علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ برگزار شد.

وی افزود: این کلینیک با رعایت ملاحظات زیست‌محیطی ساخته شده و این کلینیک درمانی باغ پرندگان صرفاً برای پرندگان باغ نیست و برای پذیرش عموم حیوانات اهلی، خانگی و خیابانی اعم از پرنده فعالیت خواهد داشت.

به گفته شهردار منطقه چهار، ساختمان این کلینیک که شامل بخش‌های بستری، رادیولوژی، اتاق عمل، داروخانه و قرنطینه آماده شده است.

وی در خصوص توسعه شرقی خط چهار مترو نیز گفت: هشت ایستگاه این طرح در منطقه چهار قرار دارد و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود همچنین دو زمین چمن مصنوعی نیز روز سه شنبه هفته جاری افتتاح می شود.

شهردار منطقه چهار با اشاره به ۱۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال گفت: بصورت نمادین مقبره الشهدای بوستان مجیدیه افتتاح شد و در کنار این طرح پیاده روسازی این بوستان نیز انجام شد.

وی افزود: مسقف سازی پایانه علم و صنعت، بهره برداری از ۲ زمین چمن مصنوعی، احداث دیوارهای حائل بوستان لویزان، احداث گذر ۱۵ بلوار شادمان و جمع آوری آب های سطحی از مهمترین طرح هایی است که امروز در منطقه چهار افتتاح شد.

شهردار منطقه چهار از آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح کلان در این منطقه خبر داد و گفت: توسعه شرقی خط چهار مترو با تاکیدات شهردار تهران اجرایی و عملیاتی خواهد شد و با اجرای این طرح تعداد ایستگاه های مترو در منطقه چهار ۲ برابر خواهد شد.

 

به گفته وی، اجرای ۲ تقاطع غیر همسطح نیز در این منطقه اجرا خواهد شد که بزرگراه شهید باقری به بزرگراه شهید بابایی وصل خواهد شد و تقاطع غیر همسطح بوستان یاس فاطمی نیز اجرایی و عملیاتی می شود .

شهردار منطقه چهار خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده نیز اعتبارات عمرانی این منطقه ۳ برابر خواهد شد و به بیش از یک هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

همچنین مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران نیز در این مراسم گفت: تا قبل از دهه فجر هر هفته شنبه ها طرح هایی در مناطق افتتاح می شد اما از آغاز دهه فجر تا پایان امسال روزانه طرح هایی در مناطق ۲۲ گانه افتتاح خواهد شد.

منوچهر محمد علی نژاد افزود: یکی از مشکلات منطقه چهار مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی به ویژه مترو است که با توسعه خط چهار این مشکل برطرف خواهد شد.

وی افزود: فردا دوشنبه نیز در مراسمی ۵۰۰ هکتار پارک جنگلی در شهر ری با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد و فاز بعدی نیز در روز ۱۵ اسفندماه که روز درختکاری بسته دیگری از بوستان های جنگلی در پایتخت افتتاح خواهد شد.

محمد علی نژاد خاطرنشان کرد: در سال آینده یک هزار و ۴۰۰ طرح کوچک مقیاس محله ای افتتاح خواهد شد که تمامی این طرح ها طبق نظر سنجی شهروندان انجام شده است.

به گفته وی، امسال نیز تلاش کردیم طرح های نیمه تمام را تقدیم شهروندان کنیم که افتتاح این طرح ها تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

     

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا