اجتماعی

جلسه امروز شورای شهر تهران تشکیل نشد

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حد نصاب نرسیدن جلسه امروز شورای شهر تهران اعلام کرد: ان‌شاءالله جلسه بعدی شورا تشکیل و در رابطه با بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ساختمان آنلاین، پس از دو ساعت از زمان مقرر برگزاری جلسه شورای شهر تهران؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پشت تریبون قرار گرفت و اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از اعضای شورایش هر تهران اعلام کردن دکه در آخرین لحظات شب گذشته تبصره‌ها و ردیف‌های بودجه 1402 را دریافت کرده‌اند نتوانسته‌اند آن را بررسی کنند و به همین جهت در جلسه امروز حضور پیدا نکردند.

وی افزود: بر همین اساس بنا داریم جلسه هم‌اندیشی را با حضور اعضا برگزار کنیم و بررسی بودجه به هفته آینده موکول خواهد شد و در این مدت فرصت خواهد شد مطالعات بیشتری روی بودجه انجام شود. البته برخی از اعضای شورای شهر تهران به دلیل مسافرت در جلسه امروز حضور پیدا نکردند.

چمران گفت: بنده از کسانی که‌ آمده‌اند و به دلیل عدم برگزاری جلسه عذرخواهی می‌کنم و ان‌شاءالله در جلسه آینده در خدمت دوستان خواهیم بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا