اجتماعی

تاکید سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تبادلات فرهنگی میان تهران و ایرانشهر

به گزارش ساختمان آنلاین، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با چند تن اعضای شورای اسلامی شهر ایرانشهر دیدار و گفتگو کرد و در ابتدا این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ایرانشهر  روند فعالیت مدیریت شهری ایرانشهر را از ابتدا دوره ششم مدیریت شهری  و دستاوردهای شورای اسلامی و شهرداری ایرانشهر را تشریح کردند.
همچنین  در ادامه علیرضا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تبادلات فرهنگی میان تهران وایرانشهر تاکید کرد و گفت: یکی از نکاتی که در دوره ششم مدیریت شهری تهران دنبال می شود همکاری میان کلانشهرتهران و سایر شهرهای کشور در حوزه مدیریت شهری است.
نادعلی افزود: ایرانشهریکی از شهرهای مهم و فرهنگی کشور است و مدیریت شهری درایرانشهر عملکرد مثبتی داشته است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تبادل و انتقال تجربیات میان شوراهای اسلامی شهر  تهران و  شورای اسلامی شهر ایرانشهر از جمله موضوعاتی است که باید دنبال شود و این موضوع می تواند کمک شایانی در اداره شهر باشد.
گفتنی است در‌ جریان یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر ایرانشهر حضور پیدا کردند که توسط اعضای شورای اسلامی شهر ایرانشهر مورد استقبال قرار گرفتند.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا