اجتماعی

برنامه‌های شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در هفته دولت

محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت چند پروژه آماده بهره برداری افتتاح می شود.

به گزارش ساختمان آنلاین، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در تشریح برنامه های ثمسکن در هفته دولت از تجهیز کارگاه پروژه سبحان قرچک در راستای پیگیری مدیرعامل بانک مسکن پیرامون فرمان آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری خبر داد و گفت: پس از بازدید میدانی از این پروژه و آشنایی با مشکلات این پروژه در منطقه کم برخوردار قرچک با پیگیری مدیرعامل بانک مسکن در فاصله یک هفته دستور تجهیز کارگاه و شروع به کار توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن البرز از شرکت های تابعه ثمسکن داده شد.

محمدرضا جواهری تفتی  با اشاره به پروژه برج های مسکونی 88 واحدی آسمان شهر پردیس که توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس از شرکت های تابعه ثمسکن در حال اجراست از آیین کلنگ زنی این پروژه در هفته دولت خبرداد.

مدیرعامل بزرگترین شرکت انبوه ساز کشور در پاسخ به وضعیت پروژه زون D ایرانشهر (مرکزشهر) شهر جدید اندیشه افزود: این پروژه که در پنج بلوک و 99 واحد توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به بهره برداری رسیده در هفته دولت افتتاح میشود.

وی در ادامه با اشاره به نمایش گذاشتن ماکت فاخر پروژه ناویا ۱۴۴۰ واحدی تبریز در نمایشگاه دستاوردهای دولت گفت این پروژه توسط شرکت سرمایه گذاری شمالغرب در حال اجراست و یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی کشور با ارائه الگوی سکونتی معاصر و ایفای نقش به عنوان محرک توسعه بافت توسعه نیافته و فرسوده شهری در صدد تعریف جایگاه ویژه ای است که سایت پروژه واقع در شمالغرب شهر تبریز و در محله باستانی حکم آباد در قالب ۱۴۴۰ واحد مسکونی است و با برنامه ریزی کالبدی صورت گرفته و با پیش بینی کاربری های خدماتی سرانه ای در صدد پوشش فقر فضاهای شهری در محدوده همسایگی خود می باشد.

جواهری تفتی در پایان ضمن ابراز خرسندی از تکمیل پروژه 370 واحدی بهارستان شهر زاهدان و ابراز تمایل از حضور جدی تر در استان سیستان و بلوچستان با توجه به محرومیت های این استان و دغدغه دولت مردمی در توجه ویژه به این استان از افتتاح این پروژه با حضور دکتر حسینی مدیرعامل بانک مسکن ، اعضا هیات مدیره بانک و مقامات کشوری و استانی در روز سه شنبه 7 شهریورماه خبر داد.

مجتمع مسکونی بهارستان توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال‌شرق در شهر زاهدان در زمینی به وسعت حدود سه هکتار در تقاطع بلوار انقلاب و بلوار امام خمینی واقع شده و پروژه مذکور در قالب 11 بلوک و با زیربنای 41412 متر مربع طراحی، اجرا و به بهره برداری رسیده و این پروژه بدلیل طراحی، معماری زیبا و منحصر به فردی که در کنار بهترین مصالح در آن استفاده شده وجه تمایزی را در منطقه خواهد داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا