اجتماعی

15000 متر مربع ساخت‌وساز غیر مجاز در منطقه 19 رفع خلاف و آزادسازی شد

شهردار منطقه 19 گفت: طی عملیات مبارزه و باز پس گیری اراضی تصرف شده در ناحیه سه این منطقه 30 مورد ساخت و ساز غیر مجاز به مساحت 15000 متر مربع در بامداد روز پنج شنبه 21 اردیبهشت رفع خلاف و آزاد سازی شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی درباره بازپس گیری زمین های تصرف شده افزود: در راستای صیانت از شهر و حقوق عامه با اخذ مجوزهای قانونی و برابر دستور مقام قضایی در خیابان خلازير انتهاي كوچه 206 تا پشت ورزشگاه شهيدكاظمي نزدیک به 15000 متر مربع معادل ۱/۵ هکتار از زمین های متصرف شده آزاد و به بیت المال بازگشت.

او با اشاره به رفع خلاف از 30 مورد ساخت و ساز غیر مجاز بیان کرد: این اراضی مشتمل بر 2 مورد چهار دیواری 1500 متر مربعی، 12 مورد چهار دیواری 400 متر مربعی، 10 مورد چهار دیواری 600 متر مربعی، 1 مورد سوله 200 متر مربعی و 5 مورد تجاری 100 متر مربعی است.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه ساختمان‌های غیرمجاز بدون رعایت اصول شهرسازی و مباحث ایمنی ساخته می‌شوند خاطر نشان کرد: به دلیل عدم استحکام و ناایمن بودن ساختمان ها خطرات جدی برای شهروندان به همراه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش این عملیات گسترده با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، شهردار ناحیه 3 و 60 نفر نیروی شهربان وکارکنان شهرداری منطقه با به کارگیری 2 دستگاه لودر از ساعت 2 بامداد روز پنج شنبه شروع و تا 6 صبح ادامه داشت که بدون هیچگونه خسارت مالی و جانی به نیروهای شهرداری به پایان رسید که این اقدام مورد استقبال مطالبه گران نظم، انضباط و حقوق عمومی در منطقه قرار گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا