اجتماعی

به زودی: زمین اسکیت دارالشهدا به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار منطقه ۱۷ گفت: با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی فنی و عمران منطقه، پروژه احداث زمین اسکیت به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه‌ ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به پیشرفت ۹۸ درصدی احداث زمین اسکیت دارالشهدا، گفت: اجرای پروژه‌های احداثی و توسعه محله‌ای گام بسیار مهمی در ارتقاء و توسعه زیرساخت‌های شهری به خصوص در محلات کم برخوردار محسوب می شود.

وی افزود: پروژه احداث زمین اسکیت دارالشهدا که عملیات اجرایی آن اوایل بهمن ماه سال جاری آغاز شده بود، در حال حاضر با تلاش بی‌وقفه عوامل اجرایی معاونت فنی و عمران منطقه در حال اجرا است و پیشرفت چشم گیری داشته است.

شهردار منطقه تصریح کرد: در حال حاضر عملیات آسفالت زمین اسکیت، اجرای سکوی نشیمن تماشاچیان، اجرا و رنگ آمیزی نرده‌های بام و اطراف زمین اسکیت، روشنایی محوطه بیرون ساختمان و نصب تابلوهای راهنما انجام شده و سنگ کاری محوطه نیز در حال اتمام کار است.

شنگی اظهار کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در احداث ساختمان اداری این پروژه، می توان به تجهیز آبدارخانه به گاز رومیزی، کابینت و ظرفشویی و شیرآلات و نصب حفاظ پنجره ها، تجهیز سرویس فرنگی، اجرای کناف اطراف کانال کولر، نصب روشنایی سقف و کلید پریزها، اجرای سقف کاذب، نصب شیشه درب و پنجره‌ها اشاره کرد.

شهردار منطقه با اشاره به سرعت چشم‌گیر پیشرفت اجرای این پروژه گفت: با توجه به تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی فنی و عمران منطقه، این پروژه در آینده ای بسیار نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان عزیز منطقه قرار می گیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا