اجتماعی

حل مشکلات مدرسه نیازمند مشارکت همه دانش آموزان است

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، ته منش رئیس آموزش و پرورش منطقه، متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، تسلیمی رئیس بسیج دانش آموزی منطقه، صالح شهردار ناحیه ۲ منطقه و جمعی از مدیران شهری منطقه در دبیرستان دخترانه سمیه برگزار شد.
رضا شنگی در این مراسم طی سخنانی صمیمانه با دانش آموزان، با اشاره به شعار انتخابات مدرسه گفت: روی بنر این انتخابات، شعار «شهردار مدرسه، مشی، مشارکت و همدلی» نوشته شده که اگر بخواهم یک مثال و تجربه موفق برای بحث مشارکت اجتماعی بیان کنم، درخصوص بیماری کرونا است.
وی افزود: در این چند سالی که ویروس کرونا همه گیر شد، بسیاری از مردم به آن مبتلا شدند که نیازمند کمک بودند و عده ای از افراد بسیار خوب، با  انرژی و با انگیزه بالا پای کار آمدند و به همسایه ها و هم محلی های خود کمک کردند.
شهردار منطقه تصریح کرد: این افراد با کمک خود به نظام سلامت کشور نیز کمک و تلاش کردند تا اگر فردی دچار بیماری منحوس کرونا دچار شده بود، از آن نجات پیدا کند. در این مشارکت همه مردم، پدران و مادران شما و حتی خود شما دانش آموزان کمک کردید و پای کار آمدید.
وی گفت: برای حل و فصل مشکلات مدرسه، این فضای جغرافیایی کوچک، به مشارکت نیازمند است که با مشی، همدلی و خرد جمعی و کمک همدیگر می توانید مشکلات مدرسه را برطرف کنید.
شهردار منطقه تصریح کرد: دوستان شما که در این انتخابات کاندیدا شده اند، جرات بسیار داشته اند که وارد این حیطه شده اند. ان شالله همه با همدیگر کمک کنید تا هر عزیزی که انتخاب شد، بتواند با کمک شما مشکلات مدرسه را حل کند، ما نیز به شما کمک خواهیم کرد تا این اتفاق بزرگ بیفتد.
شنگی افزود: اما آنچه مهم است، همت و تلاش جمعی خود شما عزیزان و شهردار مدرسه ای است که انتخاب می شود.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا