اجتماعی

مشکل خط راه آهن تهران – تبریز هر چه سریع‌تر حل شود

به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بیستمین شنبه «امید افتخار» در آیین افتتاح مراکز توانمندسازی کوثر و بهسازی و نوسازی ۴۰۰ معبر از بافت‌های فرسوده شهر تهران عنوان کرد: امیدوارم شاهد به نتیجه رسیدن پروژه خط راه آهن در منطقه ۱۷ تهران باشم تا شهروندان از شرایطی که مدت‌ها تحمل کردند، زودتر رهایی یابند.

وی درباره توانمندسازی زنان در مراکز کوثر گفت: اقدامی درخصوص تعدادی از بانوان شهر توسط شهرداری تهران انجام شده است. شغلی برای این بانوان تهیه شده تا بتوانند درآمدی کسب کنند. باید دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌ها هم به این موضوع ورود پیدا کنند، چرا که تعداد این خانوارها کم نیست؛ توان شهرداری هم به میزانی نیست که بتواند به همه زنان پایتخت رسیدگی کند و شهرداری وظیفه خود را در این باره انجام داده است.

چمران با بیان اینکه اقدامات مذکور در حدی است که زنان بتوانند زندگی خودشان را در حد معمول بگذرانند، افزود: حقوق‌های پرداختی در رده‌های کارمندی است و امیدواریم که خداوند، رهبری و مردم از این عمل خداپسندانه راضی باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش پایانی سخنان خود از تلاشگران پروژه‌های عمرانی مناطق و همچنین پروژه راه اندازی مراکز کوثر تشکر و قدردانی کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا