اجتماعی

رفع معضلات ناشی از حریم راه‌آهن باید تسریع شود

به گزارش ساختمان آنلاین:   پرویز سروری در بازدید از منطقه ۱۷ شهرداری تهران با شهروندان منطقه دیدار و به همراه رضا شنگی شهردار منطقه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهروندان که غالبا در خصوص عدم رفع مشکلات ناشی از حریم راه آهن شکایت داشتند، قرار گرفت .
سروری در این ملاقات ضمن تایید با اشاره به سوابق پیگیری این موضوع قول مساعد داد تا هم از طریق شورا و هم شهرداری با پیگیری از وزارتخانه ها و دستگاههای مرتبط هر چه سریعتر به راه حل مناسبی جهت رفع این معضل دست پیدا کنند
نایب‌ رئیس شورا در ادامه ضمن بازدید از معاونتها و واحدهای مختلف منطقه از روند خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع جویا شد و از همه کسانی که در خدمات رسانی به شهروندان ایفای نقش می‌کنند قدردانی کرد و اظهار داشت: ما خود را باید خادم مردم بدانیم و برای بر طرف کردن مشکلات آنها از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
سروری درحاشیه بازدید با اشاره به مشکلات منطقه، گفت: یکی از مشکلات منطقه، سوله های رها شده در مسیر راه آهن است که محلی برای معتادین متجاهر شده است و همچنین مسیرعبور زیر گذر های راه آهن که این اماکن نیز در شب محلی برای پاتق معتادان شده است  بنابراین از  شهردار منطقه خواسته شد تا این معضلات را با راه کار های عملیاتی مرتفع کند تا شهروندان منطقه احساس آرامش داشته باشند.
پرویز سروری در ادامه به همراه شهردار منطقه در منزل پدر شهید علی علیشاهی که در جزیره ام الرصاص در تاریخ 21 بهمن 1364  به درجه رفیع شهادت رسیدن حضور یافت و بر تکریم و احترام خانواده های شهدا که ولی نعمتان کشور هستند تأکید کرد و گفت: ما به عنوان مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران باید به گونه ای عمل کنیم تا هم شهدا و هم خانواده معزز  آنها از عملکرد ما راضی باشند.
نائب رئیس شورا در پایان با حضور در جمع شورای معاونین و معتمدین محلات، گفت: خوشبختانه شهردار منطقه و مسئولین در این منطقه بر جلسات مستمر با معتمدین منطقه تاکید دارند تا با محوریت همه مردم مشکلات  نواحی مرتفع شود و ما به عنوان شورای ششم دغدغه ای که در این دوره به دنبال آن هستیم این است که مشکلات شهروندان را تا حد امکان کاهش دهیم و رضایت آنها را به نحو مطلوبی جلب کنیم.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا