اجتماعی

پیشرفت ۹۰ درصدی زیرگذر شماره یک حریم خط راه‌آهن تهران_اهواز با اجرای آرماتوربندی و بتن ریزی شمع ها

خط راه آهن تهران_اهواز، گفت:اجرای این پروژه تقریبا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه درخصوص پیشرفت پروژه احداث زیرگذرهای حریم خط راه آهن تهران_اهواز، گفت: زیرگذر شماره یک، زیرگذر شرقی خیابان متین است که در حال حاضر عملیات آرماتوربندی و بتن ریزی شمع ها تقریبا به صورت کامل انجام شده است.

وی با بیان اینکه بتن ریزی شمع های این زیرگذر‌ در مرحله پایانی قرار دارد، تصریح کرد:اجرای این پروژه تقریبا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بخش باقی مانده این قسمت از پروژه، اجرای همبندی شمع ها، رفع معارضین، خاکبرداری و عملیات احداث دیواره پیش ساخته می باشد.

شنگی با اشاره به معارضین این پروژه، اظهار کرد: این پروژه سه معارض دارد که در حال رفع معارضین هستیم. یکی از معارضین، لوله قطرهزار آب اسلام شهر است که قرارداد آن را تنطیم شده و در حال جمع آوری است. دومین معارض تیرهای برق است که در این خصوص با اداره برق رودکی هماهنگ شده و در حال طراحی و جمع آوری است.

شهردار منطقه افزود: سومین معارض، یک لوله گاز است که رایزنی های لازم با اداره گاز انجام و مقرر شده طی روزهای آتی تفاهم نامه ای جهت جمع آوری لوله تنطیم شود.

شنگی تصریح کرد: در حال حاضر اجرای این پروژه به صورت دو شیفت در حال انجام است و حدود ۳۰ نفر کارگر مشغول کار هستند؛ طبق پیش بینی های انجام شده و کار شبانه روزی، چندماه آینده این زیرگذر افتتاح می شود و زیربار ترافیکی قرارمی گیرد.

گفتنی است اقداماتی که تاکنون در راستای اجرای این پروژه انجام شده است، شامل شاسی گذاری، احداث کوله ها، نصب تیرهای پیش ساخته، حفاری شمع ها و در نهایت بتن ریزی کامل شمع ها بوده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا