اجتماعی

مشکل ۵۴۹ نفر از اعضای تعاونی مسکن بسیج مریوان پس از ۷ سال حل شد

در پی سفر رئیس قوه قضائیه به استان کردستان و پیگیری ویژه مسائل استان و مردم منطقه، مشکل ۵۴۹ نفر از اعضای تعاونی مسکن بسیج مریوان موسوم به پلاک «۱۶» پس از ۷ سال حل شد.

به گزارش ساختمان آنلاین، رئیس کل دادگستری استان کردستان در این رابطه اظهار کرد: در پی سفر استانی رئیس قوه قضائیه به کردستان و با ورود دستگاه قضا و در ادامه روند ساماندهی تعاونی‌های مسکن استان، مشکلات مربوط به این تعاونی مسکن حل و فصل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: در این راستا از سال گذشته و با تشکیل کارگروهی متشکل از دادستانی، فرمانداری و شهرداری مریوان توافق نامه‌هایی میان اعضای تعاونی مسکن و شهرداری تنظیم و مقرر شد تا شهرداری برابر مقررات نسبت به صدور پروانه ساختمانی برای افرادی که دارای قولنامه مالکیت هستند، اقدام کند.

رئيس کل دادگستری استان کردستان افزود:  بدنبال سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به استان و دستورات رئيس عدلیه، مشکلات این اعضای تعاونی پس از ۷ سال حل و فصل شد و جهت تشریفات قانونی اخذ پروانه ساختمانی به اعضاء این تعاونی اعلام شد.

وی گفت: با اجرا شدن تدابیر و تصمیمات اتخاذی، مشکلات چندین ساله ۵۴۹ نفر عضو این تعاونی مسکن که بالغ بر ۹۷ هکتار وسعت دارد، مرتفع شد و همچنین از ورود بیش از ۵۰۰ پرونده به محاکم قضایی جلوگیری شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا