اجتماعی

برپایی جشن بزرگ میلاد علی ابن موسی الرضا(ع) در بوستان بزرگ ولایت

همزمان با فرارسیدن ایام دهه کرامت و روز یازدهم ذی‌القعده سالروز میلاد پرسر سعادت امام رضا (ع) جشن بزرگی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نهم و دهم خرداد با حضور خادمیاران حرم رضوی از ساعت 16 تا 20:30 در مجاورت مقبره شهدای بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی با تبریک و گرامیداشت خجسته میلاد امام مهربانی ها
افزود: این مراسم با قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و پرچم گردانی آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و حشمت‌الله قنبری و مدیحه سرایی و مولودی‌خوانی توسط ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت مهدی سلحشور، محسن عراقی و سجاد محمدی همراه است.
به گفته این مسئول غرفه های فرهنگی، بازی و نشاط، سلامت محور،چایخانه رضوی و … از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت برپایی این محفل معنوی رضوی است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا