اجتماعی

بهسازی و نوسازی ۲۰۸ معبر در منطقه ۱۷

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه در آیین افتتاح مراکز توانمندسازی کوثر و بهسازی و نوسازی ۴۰۰ معبر از بافت‌های فرسوده شهر تهران گفت: در دوره جدید مدیریت شهری، هفتمین بار است که در منطقه ۱۷ خدمت شهردار تهران هستیم و همچنین امروز سومین شنبه امید و افتخار است که در منطقه ۱۷ برگزار می‌شود.

شهردار منطقه درباره مرکز توانمندسازی برادران حسنی (کوثر) تصریح کرد: فضایی که برای مرکز توانمندسازی برادران حسنی در نظر گرفته شده، ۲۵۰۰ متر مربع زیر بنا با ظرفیت اشتغال ۲۰۰ زن است. این ظرفیت در ماه‌های آتی با مهارت آموزی تکمیل و افزایش خواهد یافت.

شنگی درباره بهسازی و نوسازی معابر اظهار کرد: این اقدام بر اساس ۱۲ سیاست کلان و ۹۰ کلان پروژه ابلاغی انجام شده است. مرمت و بهسازی ۲۰۸ کوچه و خیابان تکمیل شده است که ۱۶۶ کوچه و معبر در بافت فرسوده قرار دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون، ۳۸ هزار و ۱۳۱ تن آسفالت در معابر منطقه ۱۷ پخش و توزیع شده است، افزود: همزمان با این اقدام، جمع آوری انهار قدیمی و اجرای کانال کتابی در دستور کار قرار گرفت. ۹ هزار و ۳۹۰متر از انهار قدیمی جمع آوری شده و زیرسازی لوله‌ها به صورت کامل تعویض شده است.

شنگی درباره تعویض و بازسازی زمین‌های‌ چمن مصنوعی گفت: ۵ زمین چمن مصنوعی نیاز به بازسازی داشت که امروز سه زمین چمن مصنوعی با مساحت ۴ هزار و ۷۲۰ متر مربع افتتاح می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا