اجتماعی

بیانیه نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در محکومیت اهانت به مقدسات مسلمانان در سوئد

در ایام سوگواری سید و سرور شهیدان کربلا "حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام" و یاران باوفایش بار دیگر اقدام اهانت به مقدسات مسلمانان در سوئد به بهانه آزادی بیان، موجب جریحه‌ دار شدن احساسات، ایجاد انزجار، خشم و نفرت مسلمانان جهان شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

در ایام سوگواری سید و سرور شهیدان کربلا “حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام” و یاران باوفایش باردیگر اقدام اهانت به مقدسات مسلمانان در سوئد به بهانه آزادی بیان، موجب جریحه‌ دار شدن احساسات، ایجاد انزجار، خشم و نفرت مسلمانان جهان شد.
تصمیم نابخردانه و مزورانه دولت سوئد در صدور مجوز اجرای این عمل نژادپرستانه که ناشی از خوی مستکبرانه آنان و پایمال کردن حقوق موحدین عالم و ادیان الهی است، زیرا احترام به عقاید، مقدسات و باورهای دینی یکی از ابتدایی ترین حقوق انسانهاست که متاسفانه از سوی مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی مورد لطمه واقع شده است.
کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سربازان ولی امر مسلمین جهان در حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره)، ضمن محکوم کردن این اقدام که با هدف اسلام ‌هراسی، ناامن سازی جهان، تقویت افراط‌گری و ترویج خشونت در جهان صورت می‌گیرد، خواستار برخورد شدید قضائی با عاملان این عمل نفرت انگیز در سوئد هستند.
بدیهی است عاملان چنین اقدامات ناپسندکه دست جنایتکاران رژیم صهیونیستی از آستین آنها پیداست، به زودی دچار عقوبت سختی خواهند شد که از آن گریزی نیست.

ما پیروان اسلام ناب محمدی (ص)، ضمن اعلام انزاجار از چنین اقدام زشت در توهین به ساحت مقدس کلام الله مجید، ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از فرمان معظم له برای محکومیت هتاکان به اشد مجازات حمایت می کنیم.

حسین روحانی نژاد
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا