اجتماعی

دسترسی محلی از تندر‌و بزرگراه شهید کاظمی تا قبل از پل شکوفه احداث شد

شهردار منطقه 19 از احداث دسترسی به محله نعمت آباد از تند ر‌و به کند رو بزرگراه شهید کاظمی قبل از پل شکوفه در راستای کاهش بار ترافیکی در این محور خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: با توجه به مجاورت بازار مبل نعمت آباد با بزرگراه شهید کاظمی و ترافیک زیاد در این محدوده به علت تردد زیاد خودروها به منظور کاهش بار ترافیکی و روان سازی، دسترسی از تند ر‌و به کند رو بزرگراه شهید کاظمی تا قبل از پل شکوفه احداث شد.
او ادامه داد: این مسیر به طول 100 متر با اجرای عملیات تخریب جدول، خاکبرداری، تثبیت بستر، اجرای زیر سازی، جدول و پخش 100 تن آسفالت برای تردد ایمن و آسان شهروندان همراه با نصب تجهیزات ترافیکی اعم از استوانه، بشکه و جهت نما به منظور سهولت در تردد احداث شده است .

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا