اجتماعی

ایمن‌سازی 9 ساختمان ناایمن در منطقه 17

شهردار منطقه 17 گفت: تعداد ساختمان هایی که از ابتدای سال تاکنون از سازمان آتش نشانی تاییدیه گرفته اند، 9 مورد است که 3 ساختمان جزء ساختمان های پرخطر بوده اند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به ایمن سازی تعدادی از ساختمان های ناایمن در سطح منطقه، گفت: با پیگیری های به عمل آمده و برگزاری جلسات منظم کمیته ایمنی به صورت هر دو هفته یکبار با حضور نماینده دادستانی منطقه 18، دبیر ستاد بحران، معاون خدمات شهری و محیط زیست، معاون شهرسازی و معماری، رییس اداره ساماندهی صنایع و مشاغل، شهرداران نواحی، مدیران آتش نشانی منطقه 4، رئیس اداره Hse منطقه، فرمانده یگان حفاظت منطقه و برخی از مدیران شهری حضور، تعداد 9 ساختمان رفع خطر شد.

وی افزود: 70 مصوبه انجام شده و تعدادی در دست اقدام و بررسی است. تعداد ساختمان هایی که از ابتدای سال تاکنون از سازمان آتش نشانی تاییدیه گرفته اند، 9 مورد است که 3 ساختمان جزء ساختمان های پرخطر بوده اند.

شنگی با اشاره به اینکه منطقه 17 دارای بافت های فرسوده بسیاری است، اظهار کرد: در این منطقه به دلیل وجود بافت فرسوده زیاد، تعداد ساختمان هایی که دارای پتانسیل برای ورود به شرایط ناایمن دارند، خیلی زیاد است که پس از بررسی توسط سازمان آتش نشانی، اخطارهای مورد نیاز به صاحبین این املاک داده می شود.

وی تصریح کرد: ساختمان هایی که توسط سازمان آتش نشانی و نواحی شناسایی شده اند، در جلسه فوق مورد بررسی قرار می گیرند و قبل از وقوع حادثه و ورود به مرحله بحرانی، به مالکین و متصرفین آنها اخطارهای لازم داده می شود تا اقدامات مقتضی جهت رفع موارد ناایمنی ساختمان های مشخص شده، انجام شود.

شهردار منطقه اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در سطح منطقه انجام شده، دعوت از دادستان در کمیته ساختمان های ناایمن است؛ به مالکینی که از قانون استنکاف می کنند، از سوی مقام قضایی با درخواست شهرداری اخطار صادر و پیگیری های لازم انجام می شود.

شنگی خاطرنشان کرد: 6 ساختمان که در شرایط خوبی نبودند نیز موظف به تایید از سازمان آتش نشانی شدند و در مجموع 9 ساختمان ناایمن در سطح منطقه، رفع خطر شده اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا