اجتماعی

ویژه اقشار کم برخوردار منطقه 19 در ماه میهمانی خدا انجام می‌شود

همزمان با ماه میهمانی خدا تیم جهادی پزشکی عصر روز دوشنبه 28 فروردین از ساعت 16:30 لغايت 18:30 به اقشار کم برخوردار ناحیه چهار با مشارکت اداره اجتماعی این ناحیه در آستان مقدس امامزاده علي اكبر (ع) پلايين خدمات درمانی ارائه می کند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی شهردار منطقه ضمن قدردانی از پزشکان و کادر درمان در انجام اقدامات خداپسندانه افزود: این خدمات شامل پزشك عمومي، روانشناس، ماما، خدمات دارويي و غربالگری و کنترل فشار است.
به گفته این مسئول یکی از رويكردهاي اداره سلامت ارائه خدمات حمايتي پزشكي و درماني به ويژه در محلات كم برخوردار است و با توجه به اينكه يكي از مشكلات شهروندان تهيه دارو بنا به نیاز آنها بوده اين خدمت در كنار ساير خدمات پزشکی ارائه شود.
همچنین طبق برنامه ریزی های های انجام شده طی ماه های آینده خدمات دندانپزشکی همانند سال گذشته در محلات ارائه می شود.
فرهادی بیان کرد: خدمات رايگان ويزيت تخصصي پزشكي از طريق ارائه معرفي نامه به درمانگاه شهرداري منطقه 19 به صورت ماهانه برای اقشار کم برخوردار نيز فراهم شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا