اجتماعی

چمران: حق را باید ببینیم و با مسائل دیگر آلوده نکنیم/ حرکت اربعین حرکتی معجزه گون است

به گزارش ساختمان آنلاین:  مهدی چمران در آغاز نودو دومین جلسه شورا با نثار درود به شهدای انقلاب و امام شهیدان ضمن گرامیداشت سالروز اربعین حسینی به ابعاد واقعه بزرگ پیاده روی اربعین به تعبیر مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و گفت: چند روزی بیشتر از حرکت معجزه گون اربعین حسینی نگذشته که خوشبختانه امسال بعد از 2 سال دوری و تعطیلی بخاطر شرایط کرونایی شاهد برگزاری باشکوه ترین راهپیمایی اربعین حسینی از سوی مسلمین بویژه حضور مردم شریف ایران اسلامی در این رویداد بودیم که درنهایت به یک اجتماع بزرگ و میلیونی انجامید.
وی به ابعاد پرشکوه این راهپیمایی معجزه گون اشاره کرد و افزود: همه مردم،هیات ها، موکب ها و دستگاه ها در خدمت رسانی در این امر توانستند  تلاش کردند تا مقدمات حضور 21 میلیون نفری زوار عتبات را فراهم کنند تا با این اقدام بزرگترین حرکت جهانی را شاهد باشیم از این رو از خداوند منان خواستاریم تا به همه کسانی که در این راه تلاش کردند اجر کامل و جزیل عطا کند.
چمران در ادامه اظهار داشت: امیدواریم تا همیشه این توفیق باشد تا در این حرکت های زیبای اینگونه شرکت کنیم و بتوانیم نشان دهیم که اسلام و مسلمین زنده هستند، اگرچه بسیاری در تلاشند تا با حمله و دستاویز قرار دادن مسائلی ابعاد این حرکت بزرگ دیده نشود و سعی دارند تا با رفتار تفرقه افکنانه پوششی برای چنین حرکت معجزه گون باشند.
وی افزود: بنده هم به تاسی از مقام معظم رهبری همه را تواصی به صبرو بویژه تواصی به حق می کنم تا حق رو ببینیم و با آن را مسائل دیگری آلوده نکنیم.
چمران در پایان به تمامی مدیران و کسانی که از بدنه مدیریت شهری چه در شورای اسلامی شهر و چه مجموعه شهرداری تهران در امر خدمت رسانی به زائران حسینی شرکت کردند تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است در این جلسه نماهنگی از خدمت رسانی شهرداری تهران و اعضای شورای شهر به زائران اربعین حسینی در شهرهای نجف و کربلا پخش شد.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا