اجتماعی

انتقاد از طولانی شدن پلاک گذاری اتوبوس‌های وارداتی تا حفظ شأن کارکنان شهرداری

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ نرجس سلیمانی در جریان برگزاری یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به نحوه هدیه دادن شهرداری یکی از مناطق تهران به کارمندانش که در روزهای اخیر حاشیه ساز شده بوده، واکنش نشان داد.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا با بیان تذکری ضمن تاکید بر ضرورت حفظ کرامت انسانی و شأن افراد بویژه کارکنان خدوم شهرداری تهران گفت: بی تردید در تمامی برنامه ها و گرامیداشت‌ها باید شأن و جایگاه افراد که از اهمیت بسزایی برخوردار است حفظ شود.

سلیمانی تاکید کرد: اگر مقرر است از افراد تقدیر شود نباید شخص پیش هدیه برده شود، بلکه باید هدیه پیشکش افراد شود تا شأن افراد در تقدیرها حفظ شود.

سلیمانی همچنین در ادامه ضمن انتقاد از عدم الحاق 100 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی و طولانی شدن روند پلاک شدن آنها نیز گفت: ابتدا لازم است دلایل عدم انجام رویه پلاک گذاری در قالب گزارش تفصیلی به اعضای شورا بطور شفاف اعلام شود، ضمن آنکه زمان پلاک گذاری یکصد اتوبوس وارد شده به شهر طولانی شده و در شرایطی که آلودگی هوا یکی از معضلات شهر و‌ مردم است، توسعه حمل و نقل عمومی تهران می‌تواند در کاهش این آلودگی اثرگذار باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا