مجلس و ارگان هامجله خبری

تامین زمین برای 11 هزار مسکن ملی زنجان

به گزارش ساختمان آنلاین: فتح الله حقیقی در جلسه شورای مسکن استان زنجان ، به اجرای طرح ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: وزیر راه و شهرسازی از همت و تلاش همه عوامل دخیل در پیشبرد تحقق این طرح در استان زنجان تقدیر کردند.

وی با بیان اینکه از ۱۸ هزارو ۵۲۱ واحد سهمیه‌ای که برای استان اختصاص یافته، ۶۰ درصد زمین برای ۱۱ هزار واحد مسکونی تأمین شده است، افزود: زمین مابقی واحدها نیز تأیید نهایی شده و عملیات اجرایی پنج هزارو ۲۵۲ واحد مسکونی نیز در دست انجام است.

استاندار زنجان، گفت: تفاهم نامه‌های منعقده برای اجرای این پروژه به خوبی پیش رفته و ارتش، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی در صورت داشتن زمین آمادگی خود را اعلام کنند.

حقیقی برلزوم ستفاده از ظرفیت زمین‌های داخل محدوده تاکید کرد و گفت: با همکاری همدیگر اقدامات قابل توجهی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است.

وی گفت: مسائل و مشکلات این طرح باید در چهار کمیته‌ای که در ابتدای اجرای طرح ملی اقدام مسکن که با هدف آینده نگری و رفع مشکلات زیرساختی راه اندازی شده و فعال است.

استاندار زنجان، بیان اینکه همه فرمانداران در شهرستان‌های استان که با بنیاد مسکن در تعامل هستند باید جلساتی را با مدیر کل بنیاد مسکن داشته باشند، ابراز کرد: فرمانداران از اختیارات قانونی که خود در راستای تحقق اهداف بنیاد مسکن استفاده کنند.

خبرنگاران زنجانی فاقد مسکن صاحبخانه می‌شوند

حقیقی به پروژه‌های بلاتکلیف اشاره کرد و افزود: مشکلات واحدهای مسکونی در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی و پروژه باران مورد بررسی قرار گرفت که در حال حاضر پروژه‌های علوم پزشکی پیشرفت دارد.

وی از اختصاص سهمیه مسکن برای خبرنگاران فاقد مسکن در زنجان خبرداد و گفت: برای اصحاب رسانه و خبرنگاران واجد شرایط مسکن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام اولیه را انجام دهد و راه و شهرسازی استان این مهم را بررسی کند تا برای این قشر در حوزه مسکن اقداماتی انجام شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه برای یک هزارو ۲۵۰ واحد ایثارگران باید ورود پیدا کنیم، افزود: در دستور جلسه قرار گیرد و هفته آینده یک روز کاری مختص پروژه‌های عمرانی و مسکن ملی باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا