مجلس و ارگان هامجله خبری

وزارت کشور از امروز می‌تواند حکم زاکانی را بزند

به گزارش ساختمان آنلاین:   مهدی چمران در پاسخ به این پرسش که حکم آقای علیرضا زکانی شهردار جدید تهران چه زمانی صادر خواهد شد، اظهار کرد: در این زمینه هنوز وزارت کشور پاسخ درستی نداده است.

وی تصریح کرد: امروز هم جلسه‌ای با آنها داریم و امیدواریم ان‌شاءالله این موضوع حل شود و حکم آقای زاکانی صادر و ابلاغ شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی در فرآیند صدور حکم زاکانی به عنوان شهردار جدید تهران وجود دارد یا خیر، گفت: خیر؛ مشکلی نیست و تازه امروز به صورت سیستمی روی این موضوع دستور داده شده است و می‌تواند حتی امروز حکم صادر شود.

چمران گفت: البته طبق قانونی که وجود دارد وزارت کشور 10 روز زمان دارد حکم شهردار را صادر کند که البته هنوز این زمان به اتمام نرسیده است و پس از آن طبق قوانین و مقررات شورا می‌تواند اقدام به صدور حکم شهردار کند اما ما تلاش خواهیم کرد براساس ارتباطی که داریم این کار از طریق وزارت کشور انجام شود و کارهای اداری آن به سرعت صورت پذیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امروز اعضای کمیسیون‌ها و روسای آن مشخص خواهد شد یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم به این موضوع برسیم چرا که امروز باید گزارش معاون اجتماعی شهرداری تهران ارائه شود و پس از آن نیز موضوعات دیگری داریم و در ادامه نیز طبق برنامه‌ریزی انجام شده اعضای شورای شهر تهران واکسیناسیون خواهند شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شورای شهر تهران تابه حال یک شهردار به درد بخور ومومن وانقلابی ومتخصص معرفی نکردن الان هم دسته گل به اب دادن علیرضا زاکانی رو که از همه قبلی ها بدتره گذاشتن شهردار زاکانی هر رو از بر تشخیص نمیده فقط بلده رانت رانت راه بندازه وبه همه انگ رانتخوار ومفسد بزنه شهردارتهران باید یک ادم اجرایی باشه نه کسی که دنبال مچ گیری باشه وباید فردی باشه سرش به کارخودش باشه نه سیاسی کاری کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا