راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

آورده را تکمیل نکنید حذف می‌شوید

به گزارش ساختمان آنلاین:  پیرفرشی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت پروژه‌های طرح اقدام ملی پردیس و لزوم تامین هزینه‌ها و تزریق منابع مالی به پیمانکاران این طرح، می‌بایست به نسبت روند تکمیل پروژه‌ها تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان به هر پروژه تزریق شود. تاکنون تعدادی از پروژه‌ها قرارداد مشارکت مدنی را منعقد نموده و مابقی هم در شرف انعقاد قرارداد هستند. این تسهیلات بانکی تنها بخشی از هزینه‌ها را پوشش می‌دهد ولی منبع اصلی تزریق منابع مالی، از محل آورده متقاضیان می‌باشند.

وی یادآور شد: با وجود اطلاعیه‌های مکرر به صورت پیامکی، تلفنی و فضای مجازی، 189 نفر از متقاضیان آورده‌ای کمتر از 80 میلیون تومان واریز کرده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، 108 نفر تنها به واریز 40 میلیون تومان اولیه اکتفا کرده اند. با توجه به لزوم تزریق به موقع منابع مالی به هر پروژه و جلوگیری از تضییع حقوق سایر متقاضیان، حذف این دسته از متقاضیان از سامانه طرح اقدام ملی در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد: در روزهای آینده تمام متقاضیانی که همچنان آورده آن‌ها کمتر از 80 میلیون تومان است، قطعا از سامانه حذف می‌شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا