صنایع ساختمانیمجله خبری

صادرات ریلی سیمان یزد آغاز شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  «مجید احمدپور» مدیر عامل و عضو هیئت مدیره سیمان تجارت مهریز در مراسم آغاز صادرات کلینکر این مجموعه که تنها واحد تولیدی سیمان در استان یزد است، گفت: روزانه دو هزار تن کلینکر از ۵۰ درصد محصول تولیدی این مجموعه از طریق حمل و نقل ریلی از بندرخشک پیشگامان یزد به بندرعباس و از آنجا به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهش تولید، اظهار کرد: مقابله و مقاومت در برابر تحریم‌ها را تا رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب ادامه می‌دهیم و خوشبختانه در همین راستا از طریق صادرات محصولات این واحد در تلاش برای توسعه‌ی تولید و اشتغالزایی در شهرستان مهریز و ارزآوری برای کشور هستیم.

احمدپور در پایان نیز ضمن تشکر از همکاران خود در مجموعه سیمان تجارت مهریز، از مدیریت راه آهن جمهوری اسلامی و مدیران بندرخشک پیشگامان یزد نیز قدردانی کرد و این اتفاق را سرآغاز فصل جدید توسعه تولید و اشتغال در استان دانست.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا