مجله خبری

گران‌قیمت‌ترین پارکینگ جهان در کجاست؟

گران‌قیمت‌ترین پارکینگ جهان در کجاست؟

هنگ کنگ، شهری که یکی از بالا ترین نرخ های قیمت املاک در جهان را در اختیار دارد، رکورد اجاره گران قیمت ترین پارکینگ خودرو را در جهان به ثبت رساند.

به گزارش راشاتودی، هنگ کنگ، شهری که یکی از بالا ترین نرخ های قیمت املاک در جهان را در اختیار دارد، رکورد اجاره گران قیمت ترین پارکینگ خودرو را در جهان به ثبت رساند.

هفته گذشته یک محل پارک خودرو در منطقه کولون هنگ کنگ برای مدت یک ماه ۱۰ هزار دلار هنگ کنگ (۱۲۷۴ دلار آمریکا) اجاره داده شد، که بالاترین رقم ثبت شده برای اجاره یک واحد پارکینگ در جهان به شمار می رود.

این محل پارک در پارکینگ مجتمع مسکونی لوکس اولتیما در منطقه مسکونی هو مین تین هنگ کنگ قرار دارد. اجاره محل پارک خودرو در هنگ کنگ گرانتر از اجاره یک اپارتمان کوچک در این شهر است. مجتمع مسکونی اولیما دارای ۵۲۷ واحد مسکونی است، در حالی که تنها ۳۷۰ محل پارک خودرو در آن تعبیه شده است.

هنگ کنگ، دومین شهر ثروتمند جهان، همچنان رکورد بالاترین هزینه زندگی در جهان را در اختیار دارد. سال گذشته، ۲ واحد مسکونی در یکی از محلات شهر هنگ کنگ به قیمت ۱۴۹ میلیون دلار به فروش رسید. یک مشتری دیگر نیز یک آپارتمان ۴ ۵۷۹ فوتی را به قیمت ۷۶٫۸ میلیون دلار خریداری کرد. همچنین یک آپارتمان ۴۲۴۲ فوت مربعی در هنگ کنگ به قیمت ۷۱٫۷ میلیون دلار فروخته شده است.

دلیل اصلی گرانی مسکن در هنگ کنگ آن است که تنها یک دهم از مساحت آن برای احداث مسکن در نظر گرفته شده است.

منبع : خبر آنلاین 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا