راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

بهره‌برداری از 10 پروژه شهری منطقه 10 پایتخت

به گزارش ساختمان آنلاین:   «مجید رباطی» شهردار منطقه 10 با بیان اینکه اکنون پروژه‌های خدماتی ، فرهنگی و عمرانی در بخش‌های مختلف مدیریت شهری با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری است، گفت: بهره‌برداری از 10 پروژه جدید اعم از توسعه عرصه عمومی و تقویت فضای کالبدی شهر، اجرای طرح مدیریت و جمع‌آوری آب‌های سطحی، مناسب‌سازی و تجهیز فضاهای شهری، بوستان‌ها و معابر، احداث و مناسب‌سازی سرویس‌های بهداشتی در راستای تسهیل در تردد افراد دارای معلولیت و سالمندان در نواحی سه گانه از جمله پروژه‌هایی است که آماده بهره‌برداری است تا به زیباسازی، افزایش توسعه سرانه فضای سبز، رفع نقاط بی دفاع شهری، ارتقای کیفیت معابر، بهسازی فضاهای عمومی و حس نشاط در شهر کمک کند.

وی ادامه داد: بهسازی محیطی و ارتقای فضاهای سبز شهری و بصری در بزرگراه یادگار امام (ره) مقابل وزارت میراث فرهنگی و ارتقای کیفیت معابر، پیاده‌روها و مناسب‌سازی آنها و مدیریت آب‌های سطحی در محور قزوین، تقویت عرصه عمومی، بازپیرایی محیطی و منظر معبر و پیاده‌رو خیابان شهید بابایی (گلبن جنوبی) از دیگر پروژه‌های منطقه است.

شهردار منطقه 10 از ارتقای کیفیت زیرساختی معابر سطح منطقه، ایمن‌سازی، ارتقای سطح کیفی پروژه‌های شهر و رعایت الزامات محیط زیستی، افزایش ایمنی سامانه‌های حمل و نقل عمومی “اتوبوس فیدر و brt و تاکسی” خبر داد و اظهار داشت: نصب مبلمان شهری و تجهیزات پارکی در معابر، ارتقای کالبدی پیاده‌روها و بوستان‌ها، ساماندهی سیما و منظر شهری، پیرایش جداره‌های شهری، اجرای طرح آب خام و آبیاری تحت فشار از دیگر پروژه‌هایی است که در خیابان‌های آزادی، خوش، محبوب مجاز، قصرالدشت، امام خمینی (ره) و شهید رنجبر اجرا شده است.

رباطی به اهتمام در تعریف پروژه‌ها و تقویت زیرساخت‌ها در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان اشاره و ابراز امیدواری کرد با اجرای چنین پروژه‌های خردمقیاسی شاهد رفاه حال اهالی محل و جلب رضایت آنها باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا