راه و شهرسازیمجله خبری

لزوم مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز

به گزارش ساختمان آنلاین: انوشیروان محسنی بندپی انوشیروان محسن بندپی در سومین جلسه شورای اداری با اشاره به لزوم مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت: دستورکار دوم این جلسه در مورد ساخت و سازهای غیرمجاز بود که شرایط بدی را در جامعه فراهم کرده است، از این‌رو همواره رهبری و رئیس جمهور تاکید بر اهتمام جدی جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز دارند.

وی افزود: آزادسازی ۶۵ میلیون مترمربع از اراضی و املاک در استان تهران صورت گرفته که عدد قابل توجهی است، با این حال نیازمند اقدامات جدی هستیم که یکی از اقدامات پیشگیرانه طرح کاداستر است تا از ساخت و ساز های غیرمجاز پیشگیری شود و وضعیت اراضی بلاصاحب مشخص شود.

استاندار تهران بیان داشت: حوزه معاونت عمرانی با همکاری شهرداری‌های استان تهران نسبت به تکمیل سخت افزار و نرم افزار سامانه ساخت و ساز های غیرمجاز و داشبورد مدیریتی صدور پروانه‌های ساختمانی جهت نظارت بر ساخت و ساز های غیرمجاز اهتمام جدی داشته باشند.

محسنی بندپی در ادامه عنوان داشت: سرعت بخشیدن بر اجرای طرح کاداستر نیز ضروری است ضمن اینکه بعضی از شهرستان‌ها نیازمند نظارت شدیدتر در حوزه ساخت و ساز های غیرمجاز هستند که باید دقت و مراقبت در این زمینه بیشتر شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا