مجلس و ارگان هامجله خبری

دلیل معطل ماندن طرح جهش تولید و تأمین مسکن

به گزارش ساختمان آنلاین:  سید البرز حسینی در تذکری شفاهی با استناد به ماده ۱۶۱ آیین نامه داخلی مجلس در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: طرح جهش تولید و تأمین مسکن در کمیسیون عمران مجلس بالای ۳۰ جلسه تخصصی به بحث گذاشته شد و دو فوریت این طرح به صحن مجلس ارائه شد. براساس ماده ۱۶۱ آیین نامه مراحل طرح دو فوریتی کاملا روشن است. در ۱۹ شهریورماه این طرح در صحن مجلس به تصویب رسید و پس از اصلاحاتی در کمیسیون مجددا در دوم مهرماه به صحن آمد.

وی در ادامه اظهار کرد: بحث مسکن از اهمیت بالایی در کشور برخوردار است و ما انتظار داریم هیأت رئیسه مجلس امر مساوات را درون مجلس رعایت کند. چرا این طرح تا الان معطل مانده است و جزئیات آن در دستور صحن قرار نمی گیرد؟

نماینده مردم خدابنده در مجلس تصریح کرد: ما نزدیک به ۱۲ و نیم میلیون جمعیت جوان داریم که سن ازدواج آن ها به بالای ۲۴ سال رسیده است و دو و نیم میلیون جوان داریم که سن ازدواج آن ها به بالای ۳۲ سال رسیده است. چرا مجلس نسبت به این موضوع مهم بی تفاوت است؟ مهمتر از بحث مسکن در کشور چه موضوعی اکنون وجود دارد؟ آیا شرایط خانواده های کم بضاعت و آسیب پذیر را نمی بینیم؟

وی در ادامه تأکید کرد: اکثر کارشناسان و مردم از ما می پرسند که چرا این طرح دو فوریتی در مجلس معطل مانده است. از هیأت رئیسه انتظار می رود تا به این موضوع رسیدگی کرده و هر چه سریع تر این طرح در دستور کار مجلس قرار گیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا