راه و شهرسازیمجله خبری

انعقادتفاهمنامه چهارجانبه تامین مسکن مددجویان کمیته امداد کرمان

به گزارش ساختمان آنلاین:  در نشست تبیینی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و مدیرکل کمیته امداد استان کرمان برگزار شد، تفاهمنامه همکاری چهار جانبه فی مابین نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، کمیته امداد استان کرمان و مرکز نیکوکاری خاتم‌الانبیاء منعقد شد.

این تفاهم‌نامه در راستای افزایش همکاری‌های مشترک جهت تحقق هرچه مطلوب‌تر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و عملیاتی کردن راهبردهای کلان و اجرایی در راستای تامین مسکن خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در شهر کرمان با محوریت کاهش فقر و ایجاد سرپناه برای مددجویان تحت حمایت در قالب طرح مسکن و اشتغال “چهل قسیم” کمیته بانوان و خانواده بنیاد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد تحکیم بنیان خانواده منعقد شد.

توسعه همکاری و مشارکت در زمینه احداث 40 واحد مسکونی طی سه فاز برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در شهرک سعیدی شهر کرمان به ویژه زنان سرپرست خانوار دارای فرزند طلبه، دانشجو و سادات از اهداف این تفاهم‌نامه است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا